{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

audi bremse problem {{forumTopicSubject}}

min bil har stået stille i 5 dage nu for fem dage siden var der ikk noget problem men i dag da jeg skulle køre en tur og ville bremse var den fin hård til at starte med så efter lidt så blev den blødere og blødre og skal trykke ned for at bremse lidt og så trykke igen for der kommer vacuum på igen nogen ved hvad dette kan være

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  audi bremse problem
  • #1   21. jan 2011 Det er ikke vacum der giver mere pedal det er fordi du presser yderliger bremsevæske ind pga. en utæthed, eller andet...

Du skal finde en utæthed eller tjekke din bremsevæskestand....og ikke køre i bilen før det er lavet.....

• #2   21. jan 2011 ikk køre på grund a jeg til fare for andre eller at bilen kan tage skade a det

• #3   21. jan 2011 Begge dele, du kan skade både dig , andre og bilen hvis du ikke kan bremse...

Men deter nu ret let at tjekke for utætheder for du burde kunne se det når du flytterbilen efter en nats tid eller lign...

Men det sikreste er nu at det bør undersøges hvis pedalen lige pludselig fra det ene øjeblik til det andet begynder at falde....

Kommentér på:
audi bremse problem

Annonce