{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.446 visninger | Oprettet:

Defekt varmeblæser? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Min varmeblæser inde i kabinen stoppede pludselig idag med at køre rundt..
Har haft et indlæg tidligere på ugen om man kunne smøre blæser møllen inde i kabinen da den larmede en del, idag stoppede den så helt med at køre rundt...

Bilen er Honda legend coupe fra 91(se profil)

med et elektronisk display til at styre a/c midt i.. efter møllen stoppede idag med at snurre rundt, ku jeg høre noget "klikke" (eller noget der slår til/fra) inde bag fra instrumentbordet når man justerer op og ned på temperatur knappen.. Men uden at blæseren starter..
Har tjekket sikring og alt ser rigtigt ud..

mit spørgsmål er så om sådan en blæser kan gå i stykker, eller lejet er brændt sammen, ellerr måske noget der har sat sig fast???

Please help, det sku lidt koldt at køre rundt i en bil, hvor det li så koldt ude som inde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Defekt varmeblæser?
  • #1   27. jan 2011 Det nemmeste er at finde ud af hvor din blæsemotor sidder og så få målt med et voltmeter om der kommer spænding til den. Den skal stige i spænding når du skruer op for hastigheden på blæseren. Gør der det så skal du have en ny blæser. Hvis der ikke gør det, så må du bare i gang med at fejl finde på ledningerne der går til blæseren. Ledninger, sikringer, relæer, sikringsbokse osv. osv. Der er ingen nem omvej, Bare kom i gang smiley

Og ja sådan en blæser kan godt gå i stykker

• #2   27. jan 2011 Kan den køre på fuld knald? Hvis ikke er det sandsynligvis blæseren. Hvis den kan køre fuld knald så er det modstandene der regulerer hastigheden.

• #3   27. jan 2011 blæseren kører overhovedet ikke med rundt uanset hvad... smiley

Men kan godt høre på det hele at jeg må tage den tunge vej med at skille det hele ad... smiley

Men tak for svar og go week smiley

Kommentér på:
Defekt varmeblæser?

Annonce