{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.421 visninger | Oprettet:

Anmelde bule til forsikring eller ej? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har fået en bule i bagklappen på min bil. Den er ca. 6-7 centimeter bred og rimelig dyb, så lakken er blevet lidt skrabet af.

Jeg aner ikke hvordan det er sket, men det er tydeligvis en som har bakket ind i mig eller noget mens jeg har holdt parkeret.

Er det bedst at anmelde det til forsikring eller kan det laves billigt?

Min bil er en Fiat Grande Punto 1,2 fra 2009 (Sortmetal)

God Weekend til jer alle

Jacob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anmelde bule til forsikring eller ej?
  • #1   29. jan 2011 altså du kan jo bare melle det til forsikring og når regningen kommer ka du bare sige du selv vil betale..

men hvad har du af selv risiko? og er du på et højt forsikrings trin?

• #2   29. jan 2011 Du bør tage ud og få et tilbud på det hos en autolakker - også sammenligne det med hvad din forsikring vil stige, hvis du får en skade, hvad det vil koste i selvrisiko og hvor lang tid du vil vente med at få det lavet.

Mvh.

• #3   29. jan 2011 Find ud af hvad det koster at få lavet hos dit lokale værksted + det du skal betale i forsikringspræmie indtil du er elitebilist.

Dette sammenligner du med dette regnestykke

Selvrisiko + den mer-pris du skal give for forsikring indtil du er oppe på samme trin som du er nu + plus den præmie du skal betale indtil du er elitebilist.

Den pris der er lavest er naturligvis den du vælger.

• #4   29. jan 2011 Hvis du har friskade kan du rolig gøre det , hvis du har en selvrisiko og måske stiger i premier 1 eller 2 år kan det ikke betale sig.
    Så ind og læs dineforsikrings papirer der står det , de kommer jo and på hvad aftale du har lavet.
    Vh Palle

Kommentér på:
Anmelde bule til forsikring eller ej?

Annonce