{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.456 visninger | Oprettet:

Henrik H
Henrik H
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11

"klikken" fra sikringsboks {{forumTopicSubject}}

Hejsa bg

Efter en tur til århus her i forrige uge, begyndte der at komme en "klikken" fra sikringsboksen (tror jeg det er).

Nogen der ved hvad det kan være? Det lyder som om det kommer fra den lille boks som sidder til venstre for rattet, bag en lille afskærmning.. Altså invendigt.. Skal nævnes at alt virker, og bilen altså kører uden problemer, mangler eller noget andet smiley

Det er en Saxo fra 01' 8v sport

Hvis der mangler noget beskrivelse, så skriv, så finder jeg lige ud af det smiley

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "klikken" fra sikringsboks
  • #1   9. feb 2011 Der sidder sikkert et relæ i din sikringsboks. Relæer siger klik når de skifter tildstand.
    Det er måske en dårlig stel eller noget i den stil. Så ved relæet ikke rigtig hvilken tildstand det skal stå i.

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    jan 2011

#2   9. feb 2011 Lyden er der fra jeg starten bilen, og kommer sådan ret tilfældigt hvis jeg skal sige det selv.. Det er uden jeg selv trykker på nogen knapper eller noget, og havde heller ikke rørt ved noget den dag hvor det startede..

Nogle gange kan den være helt væk, andre gang klikker den ofte.. Lyder nærmest som når man tænder blinklyset, bortset fra der intet bliver slået fra / til (af hvad jeg ved, kan se) når den kommer

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    jan 2011

#3   9. feb 2011 Synes bare det er mærkelig at den pludselig er begyndt, for har haft bilen i 1måned, hvor der ingenting har været overhovedet, også begyndte denne lyd bare ud af ingenting smiley

• #4   9. feb 2011 Gør den det osse når du holder helt stille??
    For jeg har været udsat for noget af det samme., min bil klikkede osse men hver gang jeg holde stille stoppede det. jeg fandt så ud af det var min triptæller der havde sat sig fast. :=) og det lyder lige som et relæ der slår fra og til

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    jan 2011

#5   9. feb 2011 Synes jeg den gør, men er ikke helt hundrede.. smiley Tjekker det lige for at være helt sikker smiley

• #6   9. feb 2011 Ja gør lige det . det kunne jo være sammen problem

• #7   9. feb 2011 Havde samme problem, fandt ud af at det var triptælleren der havde sat sig fast smiley

• #8   9. feb 2011 min pug 405 begyndte at klikke fra relæet og det skyldtes at når jeg bruge blinklyset, når rattet kom i nulstilling og blinklyset slog fra klikkede den igen, det viste sig at være min blinklysearm som der var slidt og skulle skiftes... min 406 gør det samme smiley

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    jan 2011

#9   9. feb 2011 Lige umiddelbart synes jeg den gør det også bare i tomgang, altså stillestående, så tror ikke det er triptælleren..

Mener faktisk det skete lige efter vi holdte ind ved en rasteplads på motorvejen, hvorefter blæseren fint startede, og det hele.. Men den startede så også med at klikke bagefter fra relæet..

Vil dog lige kigge nærmere på begge ting i morgen, er der nogen måde man selv kan tjekke det på, eller skal man have fat i diverse testere / evt et værksted for at finde ud af det ? :=)

• #10   9. feb 2011 kan godt værre en testere måske kan. ikke sikkert. ellers er det bare af finde ud af hvor det klikker fra og se om men kan lave det. SE FØL LYT kommer men langt med smiley

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    jan 2011

#11   9. feb 2011 jeg vil give det en tester når jeg kommer i værkstedet i morgen smiley orker ikke rigtig at skulle stå udenfor.. smiley

Men tak for hjælpen, jeg vil over og tjekke det hele igennem i morgen og se om jeg kan lokaliserer det nærmere.. smiley

Tak for hjælpen indtil videre, vender tilbage hvis der bliver andet smiley

Kommentér på:
"klikken" fra sikringsboks

Annonce