1.456 visninger
|
Oprettet:
"klikken" fra sikringsboks {{forumTopicSubject}}
Hejsa bg
Efter en tur til århus her i forrige uge, begyndte der at komme en "klikken" fra sikringsboksen (tror jeg det er).
Nogen der ved hvad det kan være? Det lyder som om det kommer fra den lille boks som sidder til venstre for rattet, bag en lille afskærmning.. Altså invendigt.. Skal nævnes at alt virker, og bilen altså kører uden problemer, mangler eller noget andet
Det er en Saxo fra 01' 8v sport
Hvis der mangler noget beskrivelse, så skriv, så finder jeg lige ud af det
På forhånd tak
jun 2004
Følger: 19 Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 9 Svar: 118
Det er måske en dårlig stel eller noget i den stil. Så ved relæet ikke rigtig hvilken tildstand det skal stå i.
jan 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
Nogle gange kan den være helt væk, andre gang klikker den ofte.. Lyder nærmest som når man tænder blinklyset, bortset fra der intet bliver slået fra / til (af hvad jeg ved, kan se) når den kommer
jan 2011
maj 2008
Følger: 10 Følgere: 155 Biler: 4 Emner: 64 Svar: 771
For jeg har været udsat for noget af det samme., min bil klikkede osse men hver gang jeg holde stille stoppede det. jeg fandt så ud af det var min triptæller der havde sat sig fast. :=) og det lyder lige som et relæ der slår fra og til
jan 2011
maj 2008
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 28 Biler: 1 Emner: 116 Svar: 1.415
feb 2005
Følger: 22 Følgere: 22 Biler: 5 Emner: 76 Svar: 380
jan 2011
Mener faktisk det skete lige efter vi holdte ind ved en rasteplads på motorvejen, hvorefter blæseren fint startede, og det hele.. Men den startede så også med at klikke bagefter fra relæet..
Vil dog lige kigge nærmere på begge ting i morgen, er der nogen måde man selv kan tjekke det på, eller skal man have fat i diverse testere / evt et værksted for at finde ud af det ? :=)
maj 2008
jan 2011
Men tak for hjælpen, jeg vil over og tjekke det hele igennem i morgen og se om jeg kan lokaliserer det nærmere..
Tak for hjælpen indtil videre, vender tilbage hvis der bliver andet
"klikken" fra sikringsboks