{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Chris H
Chris H
Tilmeldt:
29. jan 2011
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 38

Rust {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg er helt ny her og kender ikke noget til biler smiley men jeg syntes da selv hænderne sidder rigtig på.
Er der nogen der måske kan lave en "guide" til hvordan man laver rustarbejde? eller sådan noget, måske nogen der har nogen gode tips smiley
Jeg har lige et spørgsmål til:
Er der en lov om hvor meget man må sænke sin bil?
og måske er der nogen der kender nogen gode links til noget billigt værktøj og sådan.
Venlig hilsen
Chris

p.s Jeg tager på ferie imorgen, så det er ikke fordi jeg ikke gider svare.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rust
  • #1   15. feb 2011 tror du kan finde nogle svar i forum

  • #2   15. feb 2011 Den eneste guide til rustarbejde der duer, er at kigge med, ved en anden som har styr på det. Har selv hjulpet til meget, før jeg fik godt styr på det. Derefter kræver det så bare en masse øvelse, find dig evt. en gammel skrotkasse og øv dig på, det tager tid at blive god, og kunne lave noget som ikke bare ruster videre, og ser godt ud

  • Chris H
    Chris H Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 38
    #3   15. feb 2011 Anders N
    Måske vil du beskrive kort hvordan du gør eller hvad du bruger? smiley


  • #4   15. feb 2011 skær ud svejs ny plade i slip gi det en gang grunner og så kit det hvis det er nødvendigt du skal gå ind på færselstyrelsen angåene sænkning for det noget med 57 cm eller så til under siden af forlygten men der er mange syns mænd der er ligeglade bare de kan komme op på deres lift og gå i bramse fæltet er det fint

  • Chris H
    Chris H Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 38
    #5   15. feb 2011 Mekanikern
    og så kit det hvis det er nødvendigt
    kit? er ikke helt med på de udtryk smiley


  • #6   15. feb 2011 =_=mekanikern=_= ved min sædvanlige synsmand hænger der da et fint skilt hvor der står det er på eget ansvar. kostede mig også lige en underlæbe da den skulle i bremsestanden hehe

Kommentér på:
Rust

Annonce