{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Startprobs i Vento 2,0 fra 96. {{forumTopicSubject}}

Hey Peopz.

Jeg lå igår og kørte rundt i min vogn igår, eller rettere, min ven kørte i min Vento 2,0 fra 1996.
Vi løb tilsynladende tør for benzin, hvilket jo ikke var fedt, på landet.. - men jeg fik fat i falck, og der ville gå 1 time inden de kom - så fair nok, vi satte os ind i bilen, og hørte lidt musik, lyset stod tændt, da jeg ingen blink havde i front, bare for at vise at vi altså holdte der.

Meeen - så kom falck, der kom benzin på - og så .. ville de lige give os starthjælp, da lygterne havde ædt strømmen - meen, lortet startede ikk?
Det endte med at de måtte trække os, i det lorte vejr, godt nok kun et par kilometer, men fandme umuligt i dette vejr.

Jeg ville så i dag, prøve at starte vognen, i håb om at den var ved at være god igen - så fik smidt strømkabler og fik strøm fra en anden bil, og prøvede.. men den starter ikke - den er slet ikke interesseret i det.
Vi fik givet den benzinstart - men intet hjælp.

Er der nogen som kan hjælpe?
Havde et problem tidligere, med at den ikke ville starte, pga. jeg havde motorvasket den.
Men der fik jeg lavet 3 nye stelforbindelser på blokken, og så virkede det igen - men de stelforbindelser kan da umuligt være forgået på 3 måneder?

Nogen der har en løsning..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Startprobs i Vento 2,0 fra 96.
Kommentér på:
Startprobs i Vento 2,0 fra 96.

Annonce