Startprobs i Vento 2,0 fra 96. {{forumTopicSubject}}
Hey Peopz.
Jeg lå igår og kørte rundt i min vogn igår, eller rettere, min ven kørte i min Vento 2,0 fra 1996.
Vi løb tilsynladende tør for benzin, hvilket jo ikke var fedt, på landet.. - men jeg fik fat i falck, og der ville gå 1 time inden de kom - så fair nok, vi satte os ind i bilen, og hørte lidt musik, lyset stod tændt, da jeg ingen blink havde i front, bare for at vise at vi altså holdte der.
Meeen - så kom falck, der kom benzin på - og så .. ville de lige give os starthjælp, da lygterne havde ædt strømmen - meen, lortet startede ikk?
Det endte med at de måtte trække os, i det lorte vejr, godt nok kun et par kilometer, men fandme umuligt i dette vejr.
Jeg ville så i dag, prøve at starte vognen, i håb om at den var ved at være god igen - så fik smidt strømkabler og fik strøm fra en anden bil, og prøvede.. men den starter ikke - den er slet ikke interesseret i det.
Vi fik givet den benzinstart - men intet hjælp.
Er der nogen som kan hjælpe?
Havde et problem tidligere, med at den ikke ville starte, pga. jeg havde motorvasket den.
Men der fik jeg lavet 3 nye stelforbindelser på blokken, og så virkede det igen - men de stelforbindelser kan da umuligt være forgået på 3 måneder?
Nogen der har en løsning..
okt 2004
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 1 Emner: 194 Svar: 1.749
Det skal jeg ikke kunne sige - men lyder ikke som om det er det - da den snorer.
okt 2004
Hvor den bare har holdt stille - og ventet på falck i den time...
okt 2004
Nix..
Vi har stået og la den hive strøm fra en anden vogn - give den benzin start, samtidig med at starte. og der sker intet.
den snore bare - men den starter slet ikke - og lyder ikke på noget tidspunkt som om den er tæt vedved..
okt 2004
Har svært ved at se den sammenhæng mellem at løbe tør for benzin, og til at det skal give tændings probls?
jan 2005
Følger: 9 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 74 Svar: 757
jul 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 98 Svar: 2.289
okt 2004
Jeg kigger på det imorgen, da bilen står hos en ven..
Det med brændstoffilteret har jeg tænkt på, så det tjekker jeg.
mar 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 31 Svar: 202
Startprobs i Vento 2,0 fra 96.