{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.396 visninger | Oprettet:

Lars R
Lars R
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 30

Renault Megane Sprinklerpumpe/varme {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har ikke så meget styr på biler men jeg har en Renault megane 1,4 fra 1997

mit problem er at springlerpumpen ikke virker mere så kan ikke få renset ruderne men er ikke helt sikker på hvor pumpen sidder og hvordan jeg kommer ind til den håber i kan hjælpe mig med det

mit andet problem er at jeg intet varme har i bilen når jeg tænder for blæseren og skruer helt op for varmen kommer der kun koldt luft ind selvom bilen er varm jeg har prøvet at blæse slangerne igennem men det hjalp ikke.. håber i har nogen forslag til hvad jeg kan gøre

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renault Megane Sprinklerpumpe/varme
  • #1   26. feb 2011 hej lars
    din springler pumpe er med 98% sikkerhed gået i stykker, det plejer renaults pumper og gøre, den sidder i den sprinlerbeholder smiley

jeg tror du skal have skyldet dit varmeapperat igennem, de plejer og stoppe i varmeapperatet hvis den har haft forkert kølevæske eller det ikke er blevet skiftet smiley håber det hjalp

• Lars R
    Lars R Tilmeldt:
    jan 2010

#2   26. feb 2011 Jeg har prøvet at blæse varmeapperatet igennem med en kompressor men det hjalp ikke det kun sådan noget lunken varme den blæser ud.

med hensyn til springlerpumpen så havde jeg godt på fornemmelsen at den sad i springler beholderen men kan ikke rigtig komme ind til den fordi den sidder inde bag højre forhjuls skærm skal jeg virkelig have hele skærmen af for at komme ind til den ?

• #3   26. feb 2011 hvis du nu tager de 2 slanger af som går ind til varmeapperatet altså over på motoren så prøv og skyld varmt vand igennem og så giv det evt noget sæbe i også og lad det sidde lidt inde i varmelegmet det kan tit løsne det men ikke altid.

ja du kan nok nøjes med og tage inderskærmen ud, men kan ikke helt huske hvordan den sidder men af med hjulet og inderskærmen så sku du ku komme til smiley

• Lars R
    Lars R Tilmeldt:
    jan 2010

#4   26. feb 2011 Okay jeg har ikke prøvet og skylle med sæbe men kan jeg jo prøve at gøre hvad slags sæbe tror du jeg skal bruge ? bare almindelig opvaskesæbe og så bare tynde det op med vand og hælde det ned i de 2 slanger så det løber ind i varmelegemet ??

tænkte på om det ikke kan være den åben og luk klap der sider inden i varmelegemet som lukker af for varm og kold luft som kan være gået i stykker der jo sådan en slags stof på og det kan jo være der gået hul i hvad tror du ??

• #5   27. feb 2011 ja jeg plejer og bruge sådan noget kraftigt sæbe, det kan det også være er sku lidt sværdt når man ikke kan mærke det selv

• Lars R
    Lars R Tilmeldt:
    jan 2010

#6   27. feb 2011 Okay jeg prøver at få skyllet det igennem og så må jeg se om det virker .. tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Renault Megane Sprinklerpumpe/varme

Annonce