3.396 visninger
|
Oprettet:
Renault Megane Sprinklerpumpe/varme {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har ikke så meget styr på biler men jeg har en Renault megane 1,4 fra 1997
mit problem er at springlerpumpen ikke virker mere så kan ikke få renset ruderne men er ikke helt sikker på hvor pumpen sidder og hvordan jeg kommer ind til den håber i kan hjælpe mig med det
mit andet problem er at jeg intet varme har i bilen når jeg tænder for blæseren og skruer helt op for varmen kommer der kun koldt luft ind selvom bilen er varm jeg har prøvet at blæse slangerne igennem men det hjalp ikke.. håber i har nogen forslag til hvad jeg kan gøre
på forhånd tak
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 187
din springler pumpe er med 98% sikkerhed gået i stykker, det plejer renaults pumper og gøre, den sidder i den sprinlerbeholder
jeg tror du skal have skyldet dit varmeapperat igennem, de plejer og stoppe i varmeapperatet hvis den har haft forkert kølevæske eller det ikke er blevet skiftet
jan 2010
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 30
med hensyn til springlerpumpen så havde jeg godt på fornemmelsen at den sad i springler beholderen men kan ikke rigtig komme ind til den fordi den sidder inde bag højre forhjuls skærm skal jeg virkelig have hele skærmen af for at komme ind til den ?
maj 2007
ja du kan nok nøjes med og tage inderskærmen ud, men kan ikke helt huske hvordan den sidder men af med hjulet og inderskærmen så sku du ku komme til
jan 2010
tænkte på om det ikke kan være den åben og luk klap der sider inden i varmelegemet som lukker af for varm og kold luft som kan være gået i stykker der jo sådan en slags stof på og det kan jo være der gået hul i hvad tror du ??
maj 2007
jan 2010
Renault Megane Sprinklerpumpe/varme