{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Golf 3 EL. {{forumTopicSubject}}

Godmorgen BG:

Jeg har nu 2 gange oplevet, at komme ud om morgenen og se at uret er gået i stå omkring 04:30. at trip tæller er nul stillet, og i dag da jeg satte nøglen i tændingen, forsvandt strønmen helt. ( lys i kabinen og km tæller gik sort) så gik jeg ud af bilen lukkede døren. åbnede døren satte mig og satte nøglen i og så virkede det hele?

hvad kan dette skyldes?

hav en god dag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 3 EL.
  • #1   11. mar 2011 Dødt batteri, vinteren har været hård, og hvis batteriet er af ældre dato, så skal der ikke meget til før det kollapser... :o)

    Byt til nyt...


  • #2   11. mar 2011 kan et batteri godt gå død og så virke helt perfekt igen? og da jeg satte nøglen i, i morges forsvant lyset og km tæller jo. men da jeg tog nøglen ud, kom det igen.
    da jeg så gik ud af bilen og ind igen kunne jeg godt starte den...
    så tror ikke det har noget med batteriet at gøre


  • #3   11. mar 2011 Undskyld, det er mig der vrøvler, skulle lige læse dit indlæg en gang til, sorry...

    Det lyder som en løs forbindelse, men det kan også være en stelforbindelse, f.eks den til batteriet, dette er kun gæt, men, synes jeg selv, rigtig gode gæt...

    Det kan også være den bare har det røde... man siger jo at skibe og biler er hunkøn... ;o)


  • #4   11. mar 2011 Lyder ofr mig som død bundstykke i tændings låsen . det er en meget kendt golf 1 2 3 4 problem den går kold..

Kommentér på:
Golf 3 EL.

Annonce