{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Transformator 6v til 12v?
  • #1   27. mar 2011 Du er nødt til at fortælle lidt om strømforbruget, for det har alt at sige.
    Der er mange små step-up konvertere tilgængelige til få kroner, men det kommer an på hvor meget du skal trække...

• Christian V
    Christian V Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #2   27. mar 2011 Der er tale om et almindelig 65 amp 12v batteri, som skal trække 1200 w forstærker og bilanlæg. Det vil sige sub + 4 højtalere, men de er dog ikke købt endnu, så har ikke lige data om det.

• #3   27. mar 2011 Jeg husker ikke detaljerne, men jeg fik da monteret en bilradio og et par højtalkere på min Vespa Ciao knallert tilbage i starten af 90'erne smiley
    Kan huske det gav nogle hovedbrud at få det til at virke med Ciao'ens variende spænding....
    Men det kom til og virke og det var stort dengang he he he smiley

Mvh.

• #4   27. mar 2011 65A, er rigtigt meget, det får du ikke sådan lige lavet, hvad skal det bruges til da?

• Christian V
    Christian V Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #5   28. mar 2011 det fordi jeg har et ælde køretøj som køre på 6v, og der meget besværligt at ændre til 12v. Planen er jeg kan tilslutte forstærker + tilbehør til.
    Den eneste løsning er at smide en ekstra remskive på den 6v generator så den kan drive en 12v generator, men kræver også og finde den rigtige str remskive.

Men tænkte på en tansformator, men det lyder til at være umuligt?

Endelig skriv hvis der andre ideer.

Kommentér på:
Transformator 6v til 12v?

Annonce