{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Rasmus  S
Rasmus S
Tilmeldt:
20. feb 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 7

Div. spørgsmål om golf 5 {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Har fået et godt tilbud på en golf 5, men der er nogle ting som jeg gerne vil have lavet om på bilen, men ved ikke om det kan lade sig gøre og hvad det evt. vil koste

Jeg ville gerne have en ny bagkofanger på, men golfen har "usynlig" udstødning (bagpotte?) og jeg ville gerne at den kunne ses, er det muligt og hvad kræver sådan en operation?

Link til kofanger: http://www.astina.dk/styling/vw-golf-srs-styling-haekskoerte-g6-style-p-111089.html?cPath=48_167_1209

Ville gerne have et MFA+ display i hvidt, det kan man få til golf 6 men ved ikke om det kan bruges til golf 5??

Nogen der ved om man kan eftermonterer et golf 6 rat på en golf 5 når rattet har shiftpaddles og self. også få det til at virke med DSG gearskift?

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Div. spørgsmål om golf 5
  • #1   29. mar 2011 Kofanger - køb kofanger og evt nogle rørhaler - der skulle være nok

    MFA+ er vist en meget stor omgang (hvis det kan laves).. det kræver i hvertfald nyt instrumentbord og gateways som min... Men er ikke sikker på det kan laves..

    Golf VI rat - ja det kan laves, se min golf plus..

    Angående rat og mfa+ vil jeg ta fat i Rene fra Cartrends.dk ham der har lavet mit smiley


  • Rasmus  S
    Rasmus S Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 7
    #2   29. mar 2011 Hej Philip.

    Tak for svaret:)

    Vedr. rattet, så var det mere om man kunne eftermontere shift paddles, som jeg utrolig gerne vil have;)


  • #3   29. mar 2011 Shiftpaddles sidder i rattet - og du kan få det til at virker hva enten det er et golf 5 eller 6 rat - det kræver dog en ny ratstamme elektronik, som jeg også fik.. Mit g5 rat havde hverken paddle eller multifunktion..

Kommentér på:
Div. spørgsmål om golf 5

Annonce