{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.410 visninger | Oprettet:

For høj CO - problem-analysering.. {{forumTopicSubject}}

Hej gutter.

Jeg har lige haft min gamle Civic til syn igen, og den er dumpet på forurening igen...

I får lige en historie:

Tallene skal ligge på max 0,5% i tomgang og max 0,3% i forhøjet tomgang.

første gang:
1% CO
og 2% i forhøjet CO..

Så skifter jeg lambdasonde og måler 5 minutter efter hos et autoværksted:
så er almindelig CO under
og forhøjet CO ligger liiiiiige på grænsen til at være ok..


Så går der et par uger - 30 min før syn giver jeg motoren en gang indsugningsrens - dette var for at skulle rense lambdasonde for sod osv:

så er tallene:
0.6% CO
og forhøjet 0.8% CO....


Det skal siges at motoren bruger en del olie og ryger lysegråt når den får fuld gas...


Nu er jeg træt af det lort... Er det en død katalysator eller kan det være pga olieforbruget??


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For høj CO - problem-analysering..
Kommentér på:
For høj CO - problem-analysering..

Annonce