{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
20.892 visninger | Oprettet:

Biler der har kørt over 200.000 km {{forumTopicSubject}}

Hey. Jeg kigger lidt rundt på bilmarkedet efter bil, men det ikke de store knaster jeg har at gøre godt med. Derfor er det oftest biler der har rundet de 200.000, eller endda 250.000 km der dukker op. (biler fra ca '95 < ). Men betyder det noget for bilen den har gået så meget, hvis den er blevet behandlet ordentligt, og har fået skiftet tandrem osv inden for nærmere tid? Hvis man starter bilen og og lytter efter mislyde, tjekket olien, hører den i gearkassen osv, betyder det så noget den har 250.000 km på bagen?

Lige af modeller tænker jeg:

Opel vectra b
Honda Accord
Alfa Romeo 156 (ved godt den har lidt problemer med tandrem og knastindstiller)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Biler der har kørt over 200.000 km
  • #3   4. apr 2011 Kommer meget an på motor og hvilken bil det er.

Men du kan jo sagtens få en bil der har gået under 200000 km som er blevet tæsket det halve af livet eller få en der har gået 500000 men måske er renoveret i hoved og røv efter 400000. Så den er svær at stille op smiley

• #4   4. apr 2011 jeg har ikke noget imod at købe en der har kørt lidt, man kan meget hurtigt høre om den går ordenligt i motoren ovs...

• #5   4. apr 2011 Biler på 200 eller over, er jo kun lige køre til smiley
    Men ville nok aldrig kigge på det biler, du kigger på.

vw biler kan sagtens have køret 250 - 350 tusinde, og virke udemærket.
    hvis man passer på den. olie, vandpumpe osv osv.

'bare se på det gamle mercer, mange af dem har næsten køret jorden rundt (kan man sige) og det virker stadigvæk godt nok

• #6   4. apr 2011 kan anbefale ford... har en makker som lige har skiftet motor i hans.. og den havde kørt over 400.000km og den kørte stadig godt da han pillet den ud...

• #7   4. apr 2011 Alfaen er bare no go med de km

Og nu bliver jeg sikkert høvlet ned

• #8   4. apr 2011 Det bare lige de 3 modeller dér som jeg er faldet lidt for, og hvor de kan skaffes til knap så mange penge, ved at de har gået lidt mere end "normalt".

havde jeg haft flere penge havde det være noget golf 4, audi a3 eller noget. smiley

Forresten går jeg efter benzin motorer, men skulle der dukke en diesel op, er det ikke noget minus for mig smiley

• #9   4. apr 2011 Det kommer jo os an på hvordan bilen er blevet behandlet og om den er serviceret regelmæssigt smiley

• #10   4. apr 2011 Ja. Og hvis jeg køber hos en brugtvognsforhandler, vil der da altid være.. hvad.. 2 års reklamationsret på, selvom mange af dem siger at når man køber, så er det uden nogen form for garanti.

• #11   4. apr 2011 Min peugeot har rendt 380.000 - den har været til peugeot til hvert service, og skiftet der der skulles skiftes smiley

Indtil jeg fik den smiley Siden da er den blevet forsømt smiley

• #12   4. apr 2011 Så længe priserne afspejler standen på bilen så har jeg ikke noget imod høje km-tal, jeg har fx et godt øje til en Mercedes diesel med 600.000km på bagen i øjeblikket smiley

• #13   4. apr 2011 Ford Mondeo kan du da også kigge efter. Min søster har en Mondeo der har rundet 450.000 km smiley Den kører rigtig fint stadigvæk, der er ingen mislyde fra hverken motor eller gear

• #14   4. apr 2011 Har haft 3 Accorder og de havde allesammen gået over 250000, og der har ikke været det mindste med dem.
    Det vigtigste når bilerne bliver så gamle, er bilens stand, ikke så meget om den har gået 200000-250000 km.

• #15   4. apr 2011 min peugeot 406 fra 96 har går 370.000km og kører og starter stadigvæk hver dag.

Jeg ville dog nok ikke kigge efter vectra b. Der findes da ikke biler der ruster mere end sådan en smiley

• #16   4. apr 2011 Jeg ville også holde mig væk fra alfaen. De andre 2 har jeg set flere af over 300.000, så det ville jeg ikke være bange for, hvis bilen er holdt ordentligt

• #17   4. apr 2011 Det med alfaen....... har hørt fra flere at den har den vildeste køreegenskab, plus jeg syntes den ser godt ud inden i, samt udenpå. fed front, og fed detalje med dørhåndtag oppe ved ruden. mange af dem er også fra '99. Dog så ved jeg at man konstant skal tjekke olie på den, kun bruge noget specielt noget, skifte tandrem og knastindstillere tror jeg det hed rimelig ofte, plus at dens EL godt kan drille lidt. Dog syntes jeg at man får en fed bil til relativt billige penge.

Af Vectra B'en, så ja.. ved godt de rustner. Hvilket er syndt. Super fed bil, okay kabine, kan hurtigt blive fed, og så det tysk ;-).

Hondae accord'en er japansk, som jeg også er glad for. Den er også okay fed, faktisk har jeg ikke hørt noget negativt om den fra nogen (endnu).

Men alle de biler jeg finder frem af de 3, har oftest gået over 200.000 km.

• #18   4. apr 2011 har aldrig været meget for at købe en bil der har kørt over de 200.. men ville ikke tænke så meget over der når det er tysk, da min og andres erfaringer siger at de holder..
    har dog købt en carina e fra 93 der har kørt 370.000 og den kører stadig uden problemer hehe

men ud af de 3 ville jeg holde mig fra alfaen.. havde kigget nærmere på den honda

• #19   4. apr 2011 alle mine volvoer har gået over 400000km både min 760 og min 960 har gået 550000km

heller køb en bil der har gået meget og vedlige holdt og for skifet dele når de har været slidte end en bil der har kørt meget lidt og ikke fået skifet noget hele livet

min nye 960 har fået skifet alt i undervognen bøsninger inklusiv og bremser også kaliber, den køre som en ny bil selv om karossen måske er begyndt at vise den er 21 år gammel så er resten satme ikke

• #21   4. apr 2011 Min transporter har gået 280, og spinder stadig som en mis, men har set biler med 500.000+ der stadig spinder, alt under 350.000 ville ikke bekymre mig.
    Dog er sådan en Alfa no go, om så den havde gået 75.000.

Og en Vectra B rådner helt vildt.

• #22   4. apr 2011 Det ender nok med noget Honda ja.

Dog havde det heddet en opel calibra eller audi A3 hvis pengene var til det smiley

Kommentér på:
Biler der har kørt over 200.000 km

Annonce