{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Opel Astra f (club) 1,6i 1994 {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen.
vil lige høre om det er muligt og lave en fusker løsning på mit lille problem her..
min Temperaturkontakt til kølerventilator, slår ikke til som den en gang gjorde og da penge pungen ikke er i for god stand pt, ville jeg høre om i ikke mener jeg kan lave en fuske løsning med at give den en "falsk" signal til relæet og få blæseren til at starte når den når de 95 C da den pt starter mellem 105-110% ca...

grunden til jeg vil lave fusker løsning er at jeg skal købe ny køler da den er begyndt og lække lidt for meget, til det er sjovt og fylde vand på er gang om måneden.. så hvis du ligger inde med en der passer og ikk skal bruge den kan vi måske finde ud af noget XD..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opel Astra f (club) 1,6i 1994
  • #1   5. apr 2011 lus den og lad den køre hele tiden.... til der kommer flere penge...

• #2   5. apr 2011 ender da med den brænder køleren af og i sidste ende blive dyre.
    kan jo bare tilføje en klemme 15, med ne tænd sluk på med 12.V? og brugde den som styre strøm?..

• #3   5. apr 2011 http://www.thansen.dk/products.asp?c=5115451469&n=493545619

den koster 149kr ved thansen,
    og den kan du jo altid flytte over i en anden køler,
    også virke det som det skal

det er snart nemmer en at lave en fusker løsning.

men ellers lav en lus ved stikket til temo kontakten,
    så køre blæseren kun når du har tænding på.

• #4   5. apr 2011 var lidt den ide jag havde bare med min egen on/off på.. men over klemme 15 så jeg ikke tømmer strømmen hvis jeg glemmer og slukke den..

• #5   5. apr 2011 og tak for linket, men sel 150 kan vælte mit byget den her måned..

• #6   6. apr 2011 ja det kender jeg, med at små penge, kan vældte læsset,

men så bare af med stikket, og på termo kontakten,
    og lav en lus, men husk noget kraftig ledning ellers smeldter det bare
    ( har jeg prøvet )

så starter blæserne kun, nå du har tænding på
    og slukker igen når du slukker bilen.

• #7   6. apr 2011 Den brænder nu ikke noget at overhovedet...

Hvorfor tror du lige det..????

Det letteste for dig og billigste ville da bestemt være at tænde varmen inde i bilen på fuld skrald ,, så kan du også holde vermen nede....

Du kan jo bare sætte en lus på eller sætte den til tændingsstrøm... men når du kører skulle bilen gerne selv holde temp nede.. og så har du kun problemet når du kører langsomt eller stille...

Så det kan du nu roligt gøre....

• #8   7. apr 2011 hvis man nu bruger en meget tynd ledning, kan den faktisk godt brænde over.

har jeg prøvet, da jeg kun havde en højtaler ledninge tilrådighed, en meget varm sommer dag,
    hvor jeg havde problemmer med min kadett e,
    den fik en lus , som brædte over efter noget tid, samme dag, så fik den bare en lus af 3-4 stkker ledniing vikkelt sammen

Kommentér på:
Opel Astra f (club) 1,6i 1994

Annonce