Opel Astra f (club) 1,6i 1994 {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen.
vil lige høre om det er muligt og lave en fusker løsning på mit lille problem her..
min Temperaturkontakt til kølerventilator, slår ikke til som den en gang gjorde og da penge pungen ikke er i for god stand pt, ville jeg høre om i ikke mener jeg kan lave en fuske løsning med at give den en "falsk" signal til relæet og få blæseren til at starte når den når de 95 C da den pt starter mellem 105-110% ca...
grunden til jeg vil lave fusker løsning er at jeg skal købe ny køler da den er begyndt og lække lidt for meget, til det er sjovt og fylde vand på er gang om måneden.. så hvis du ligger inde med en der passer og ikk skal bruge den kan vi måske finde ud af noget XD..
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.008
apr 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 32 Svar: 84
kan jo bare tilføje en klemme 15, med ne tænd sluk på med 12.V? og brugde den som styre strøm?..
nov 2005
Følgere: 170 Biler: 6 Emner: 173 Svar: 12.434
den koster 149kr ved thansen,
og den kan du jo altid flytte over i en anden køler,
også virke det som det skal
det er snart nemmer en at lave en fusker løsning.
men ellers lav en lus ved stikket til temo kontakten,
så køre blæseren kun når du har tænding på.
apr 2008
apr 2008
nov 2005
men så bare af med stikket, og på termo kontakten,
og lav en lus, men husk noget kraftig ledning ellers smeldter det bare
( har jeg prøvet )
så starter blæserne kun, nå du har tænding på
og slukker igen når du slukker bilen.
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.008
Hvorfor tror du lige det..????
Det letteste for dig og billigste ville da bestemt være at tænde varmen inde i bilen på fuld skrald ,, så kan du også holde vermen nede....
Du kan jo bare sætte en lus på eller sætte den til tændingsstrøm... men når du kører skulle bilen gerne selv holde temp nede.. og så har du kun problemet når du kører langsomt eller stille...
Så det kan du nu roligt gøre....
nov 2005
har jeg prøvet, da jeg kun havde en højtaler ledninge tilrådighed, en meget varm sommer dag,
hvor jeg havde problemmer med min kadett e,
den fik en lus , som brædte over efter noget tid, samme dag, så fik den bare en lus af 3-4 stkker ledniing vikkelt sammen
Opel Astra f (club) 1,6i 1994