{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ventiljusterings metoder ?
  • #1   12. apr 2011 jeg tror nu de mener hvilke typer justeringer der findes fks. med justerbare vippearme eller brikker og hydraulisk selvjusterende

• #2   12. apr 2011 Hvad jeg kan huske, af justeringsmetoderne. Er at når 4 overlapper så kan cylinder 1 justeres. Og den metode hedder noget specielt. Og dem er der 3 af. Så det er sådan noget, 4 trins metoden eller 6 trins metode. noget i den dur. Ikke at det er med fastnøgle og søgerblad. Det giver lidt sig selv.

• #3   12. apr 2011 Jep. Fandt lige hurtig det her.

Det er de metoder jeg mener er svaret på din opgave, hvilket jeg også mener kan findes på e-books

VENTILJUSTERING:

Husk at bruge " 9 metoden " når du justere A og B motore. Det vil sige,-- når feks. - 8 vipper juster du ventil nr.- 1. - 6 vipper juster 3 osv. På 6 cyl. MGC - Healey 3000 er det '' 13 metoden''. Når 1 vipper så juster 12 o.s.v. Det er den rigtige metode til de gamle motore.

• #4   12. apr 2011 Skift venligst navn har ret! det er enten med afstandskiver oven på løftere eller med vippearme " der hvor du justere med en fastnøgle og søgerblad" også er der jo self hydralisk som er automatisk justering

• #5   12. apr 2011 altså normalt justere man når indsugning og udstødnings ventilerne over lapper hinanden!

• #6   12. apr 2011 man behøver sku da ikke gør det værre end det er, når cylinderen er i kompression så justere man..

• #7   12. apr 2011 Tak for alle komentarene smiley

Kommentér på:
ventiljusterings metoder ?

Annonce