{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Alarm installation, hjælp! {{forumTopicSubject}}

Godmorgen!

Jeg er den heldige køber af en alarm, som jeg modtog igår! Nogen der har prøvet at installere alarm, det er en 2-vejs, med fjernstart og styring af centrallås, skal siges at det er fjernstarten og centrallås der bekymre mig mest?? Det er i en Vectra A fra 95 med fjb. centrallås...

Henrik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alarm installation, hjælp!
  • #1   13. jan 2006 Fulgte der ikke et diagram med?

<b>AJay

• #2   13. jan 2006 Det synes jeg ikke der gjorde, jo, altså hvordan man skulle gøre det med fjernstart... Men ikke centrallås...

• #3   13. jan 2006 Hvad er det for en alarm?

• #4   13. jan 2006 Jazz-alarm, et produkt fra TopAlarm,

• #6   13. jan 2006 Aabenraa... sdr.jylland...

• #7   13. jan 2006 hvorfor?

• #8   13. jan 2006 Til din fjernstart skal du bruge fra tændningslåsen

1.Acc (hvis den har det) det er den ledning som får atrøm ved første klik
    2. 1. tændning det er den ledning som får strøm når der er tændning på men holder strømmen når du starter bilen
    3. 2. tændning (hvis den har det)det er den ledning som får strøm ved tændning men taber strømmen når du starter bilen
    4. starter, det er den ledning som kun får strøm når du starter bilen.

din c-lås er minus styret og mener at dit clås modul sidder bag fodpanelet i passagersiden, der kan du også fange til dørene, mener også til bagsmækken jeg kan lige tjekke senere hvad farve ledning din clås, døre og bagsmæk har.

• #9   13. jan 2006 Se, jeg kan lige skrive hvordan min gør, når jeg tænder:

1.klik, ingen strøm nogen steder,
    2.klik. strøm til radio/instrument osv.
    3. Bilen starter, men holder ikke strøm på radio osv, de tænder først igen når motoren kører....

Kan du bruge det, eller her har du min MSN: Dark_angel871@msn.com

• #10   13. jan 2006 Hej Henrik

jeg tilføjer dig lige senere så tjekker jeg lige op på det med ledningsfarverne

• michael r
    michael r Tilmeldt:
    dec 2005

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #11   13. jan 2006 Er det en alarm du har købt på qxl?

For så held og lykke.....

Jeg mangler også en der gider hjælpe mig med min alarm.Det er en cobra og skal monteres i en Carisma fra 1996....

Har fundet styreboksen til centrallåsen og alle dem til blinklyset er også fundet..ved bare ikke hvilken kabler jeg skal vælge.....

Der er ikke motorstart i....

Bor i Vejle men kan godt køre efter det....

Ring hvis du gider at hjælpe så bliver jeg meget meget glad.

2653 8083....

• #12   13. jan 2006 Hej Henrik.

Her er lidt info til dig:

Dørkontakt (minusstyret) ledningsfarve: grå og den er bag venstre fodpanel.

Bagagerumledningsfarve (minusstyret): brun/hvid og det er den ene ledning som går til dit bagagerum oppe i lampen.

C-lås (minusstyret) : de kommer fra føredøren. Åbn= rød/blå PIN 1. Lås=rød/hvid PIN 17

Blinklys (plusstyret) : kommer oppe fra din blinkarm : ledningfarve er sort/hvid og sort/grøn.

• #13   13. jan 2006 Hej Michael.

her er lidt info til dig:

dørkontakt (minusstyret) kommer fra kontakten: ledningsfarve: grøn/gul/brun eller rød/grøn

Bagagerum:(minusstyret) kommer fra bagagerumskontakten ledningsfarve : sort

blinklys(plusstyret): der sidder et 5polet gråt stik lige ved siden af sikringsboksen ledningfarver : grøn/lyseblå og grøn/rød/brun

din c-lås kan du tage bagfodpanelet i føresiden (minusstyret) åbn= brun/gul eller rød/grøn... Lås= Brun/hvid eller grøn/hvid.

Håber du kan bruge det til noget

• #14   13. jan 2006 Husk nu gutter det er kun vejledende det her, det er ikke 100 pct. at ledningsfarverne passer.

• #15   16. jan 2006 det er bare i orden, men hvis du kunne finde mig på msn, så ville det være fint... jeg prøver at gå igang her efter skole!

Ps. Angående c-lås, så skal jeg ikke finde modulet mere, så skal jeg bare tage de ledninger som kommer fra døren???

Kommentér på:
Alarm installation, hjælp!

Annonce