{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.418 visninger | Oprettet:

Audi A3, 2002, 1,9tdi - turbo gået? {{forumTopicSubject}}

Har et mega problem!! Jeg sidder på den danske motorvej med en følelse af St turboen er gået på bilen.. Bilen mistede aller først turboen da jeg toppede 160km/t, jeg holdte så ind til siden og fik slukket den i 15 min og bagefter startede jeg igen og turboen virkede så igen indtil jeg toppede 160 km/t. Jeg slukkede den så igen, og tændte den lige bagefter hvor turboen så virkede igen, je tænkte så at jeg bare holdte mig under 160 km/t, men efter 10min gik turboen ved 130 km/t og nu sidder jeg her! Er det en føler som er gået eller hvad?

Ps, jeg er på vej til Hamborg.

Jesper, god påske.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audi A3, 2002, 1,9tdi - turbo gået?
  • #1   22. apr 2011 Det kan sagtens være en vacumpumpe (N75) eller de variable blade i turboen der er sodet til.
    Du skal have en tester på for at finde fejlkoden. Start evt. med en gang belladd eller lign. direkte ind i indsugningen, det renser turboen.
    Det er ikke din turbo der gør at bilen mister kraft, det er fordi den går i nødprogram.
    Jeg har haft samme problem med min 1,9 Tdi, der rensede jeg turboen med en belladd servicerens og en ny N75 ventil, det løste problemet.

Kommentér på:
Audi A3, 2002, 1,9tdi - turbo gået?

Annonce