{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udskiftning af udstødning - Hvor?
  • #1   9. maj 2011 det er svært at sige,er det en cayenne eller lada

• #2   9. maj 2011 Hehe Sorry smiley

Det er en peugeot 206CC

• #3   9. maj 2011 Ja så overskriften og tænkte... Under bilen måske....

Men når du ved hvor hullet er, så kan du jo selv søge på reservedels priser på nettet og så smide en timeløn oveni,, så har du en ca. pris...

Den pris du har fået er nok på det meste af udstødningen, for sjældent kan det batale sig at lave lappeløsninger....

• #4   9. maj 2011 Ja netop. Men udstødningen på thansen koster kun 600kr og derfor synes det lyder ret dyrt?

Men vil helst ikke have thansen reservedele, så hvor kan jeg købe en udstødning i bedre kvalitet end thansens?

• #5   9. maj 2011 Mekonomen osv... men køb du roligt ved T hansen......

• #6   9. maj 2011 Er reservedele ved thansen ikke noget lort?

• lars n
    lars n Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 463
    #7   9. maj 2011 har en lille historie få 5 år siden skiftet jeg en udstødning fra thansen på en peugeot 306.
    pasformen på den var af h til, brugt 4 time på tilpas den. 2 år senere skulle den skiftes igen(rustet over) , denne gang med en fra mekonomen det tog kun en halv time med af og på montering
    så jo thansen udstødninger er og blive noget lort

• lars n
    lars n Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 463
    #8   9. maj 2011 ps på de to år skulle alle ophæng til udstødning skiftes 6 gang

• #9   9. maj 2011 lars N

er jo ikke noget der siger at det bliver monteret korrekt...

Om det er et bosal eller walker udstødning så kan man stadig risikere at skifte og tilrette et nyt udstødning...

Prisen er også ofte en helt anden, og dogså med i din vurdering,, og måske endda da du første gang skiftede så havde du ikke prøvet det før så derfor du fjumrede rundt...

Et udstødning skulle gerne kunne skiftes på korter tid end en halv time eller 4 for den sags skyld, når der byttes til nyt.....

Tilpasningen er det vigtigste, og ja jeg har set mange udstødninger der knækker efter 4-5 måneder og det både være sig fra T Hansen, Mekonomen, og alle de andre lavpris og uriginale / originale udstødninger osv....

For når folk sætter udstødninger på. så glemmer de at montere det frit og ikke sætte det i spænd og spænder det for hårdt eller for løst, og derfor går de hurtigere...

Hvis det udstødning ruster op på 2 år, har du haft en bil der bruger usandsynlige mængder af vand, eller du er en af dem der kører urtolig mange korte ture så det rup indvendigt, og ikke mindst hvordan du monterer det...... et udstødninge er ofte lidt tykkere end alm. karosseriplade, og endda galv. og behandlet,,, så lyder utroligt at det bare er ren rust der er årsagen til at det ruster over.....

Men du kan da have været uheldig,, men nu har du jo også brugt lidt flere penge på dit seneste skift,,,, men det glemmer du at tage i betragtning....

• #10   9. maj 2011 Dan

Så du vil mene en thansen udstødning er helt fin?

• #11   9. maj 2011 Ja jeg har ikke noge problemer med dem.....

• #12   9. maj 2011 http://www.thansen.dk/product.asp?c=5280566156&n=693267903&pn=2061495875

Er det så bare sådan en her bandit jeg skal invistere i? Min udstødning er rustet lige ved den der jern ting ca. på midten.

Skal jeg købe andre ting end bare den her? Nogle ophæng eller andet?

• #13   9. maj 2011 Ja du skal nok købe et monteringssæt med clamps og gummiophæng, så er du på den sikre side.....

• #14   9. maj 2011 Cool.. Mange tak for hjælpen til jer alle

• #15   9. maj 2011 hold dig fra thansen,pasformen er ad H til

• #16   9. maj 2011 Jt !

Den har vi været forbi her i tråden.....

• #17   2. jun 2011 Det er jo ikke thansen selv der får lavet de udstødninger som de gør man meget af det andet gejl de sælge.

Så du kan tage til krogslund og få sammen udstødning til højere pris.

Du kan købe walker udstødninger mange steder de er sku fine nok.

Kommentér på:
Udskiftning af udstødning - Hvor?

Annonce