{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.404 visninger | Oprettet:

Diagram over Relæer Golf 2 {{forumTopicSubject}}

Er der nogle det ved hvor jeg kan finde sådan et?
Har kigget her http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Information_192_VW-Golf-Relais--Sicherungskasten.html Men det passer ik på min. Skal finde ud af hva relæerne på plads 2 og 8 er til. relæet på plads 2 har nummer 1 og det på plads 8 har nummer 18. Det er en 1.3 motor med karburator fra 1988

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diagram over Relæer Golf 2
  • #1   14. maj 2011 Kan se du søger sådan et ..... men kan ikke hjælpe dig med hvor du får fat i sådan et...

Men hvad de forskellige er til står da lige under billedet i dit link, så kan ikke lige forstå spørgsmålet.. ?

• #2   14. maj 2011 Min er den gamle udgave og ved relæplads 2 står det brændstof pumpe. og min er med mekanisk benzinpumpe og ved relæplads 8 står der bare X-Relais. og vil gerne vide hva de 2 relæer er til, det er et eller andet galt med bilen så den ik kan kører når jeg tar tændingen fra så er der stadig strøm til benzinmåleren og lampen til håndbremsen, nogle gange slukker det selv og det ene relæ klikker andre gange gør det ikke men slukker når jeg trækker relæet på plads nummer 2 ud som har nummer 1.

• #3   14. maj 2011 Ok prøver lige at tjekke det om jeg har info....

Kommentér på:
Diagram over Relæer Golf 2

Annonce