{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.498 visninger | Oprettet:

Bundprop faldt ud? {{forumTopicSubject}}

Nu skulle jeg bare lige høre, om det virkelig kan være muligt
Jeg har for 1½ uge siden skiftet olie hos en mekaniker kammerat. Kan han have glemt at stramme den ordentlig?
Jeg har kørt rundt 1½ uge uden nogle problemer og igår aftes røg den pludselig ud på motorvejen.

Eller det er ihvertfald det jeg tror der er sket for jeg har ikke haft den oppe på lift og kigge endnu.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bundprop faldt ud?
  • #1   20. maj 2011 Nej det kan da aldrig lade sig gøre!! Hvis det altså er sket............

• #2   20. maj 2011 Det lyder mærkeligt, for hvis det var fordi den sad løs på i så langtid så ville du have opdaget det der langsomt ville have kommet olie ud for den ik var tæt.

• #3   20. maj 2011 Det kan sagtens være sket at proppen ikke har været spændt, eller endda være overspændt.

Det plejer som regel et dryppe olie før proppen falder helt af, men det kan ikke siges med sikkerhed.

Fik du motoren stoppet inden det gik helt galt?

• #4   20. maj 2011 Jeg har oplevet en bundprop, som ikke blev spændt. Resulterede i at kunden ringede ud til firmaet dagen efter, sagde at bilen lyste STOP om morgenen og at hun nu havde olie ned ad sin villavej og i hele hendes nylagte indkørsel. Så jo, den kan godt falde ud hvis den ikke er spændt ordenligt.

• #5   20. maj 2011 altså jeg har kørt med det i 1½ uges tid nu, så skulle vi en tur ud på striben igår aftes, og på motorvejen på vej derud lød det som om jeg kørte over nogle sten som slog op i undervognen på bilen, lidt efter var min bagrude fyldt med olie og den lyste, og straks røg jeg ind til siden og slukkede motoren.

Håber det bare er proppen for jeg har ikke haft den oppe på liften endnu.

• #6   20. maj 2011 Det plejer at gå MEGET stærkt med at smadre motoren, hvis olielampen begynder at lyse.

Men hvis ikke der er sket noget med motoren, er det bare en ny prop og en gavaldig rengøren af bilen i motorrens smiley

• #7   20. maj 2011 Eller du har måske været uheldig og ramme noget der har smadret dit bundkar? det burde du kunne se hvis du lagde dig under bilen.. Men kan selvfølgelig også være bundproppen..

• #8   20. maj 2011 Håber det bare er proppen for min kammerat som hentede bilen på fejeblad,
    sagde han ikke kunne mærke proppen, men det var mørkt og ret sent. smiley

Kommentér på:
Bundprop faldt ud?

Annonce