{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.874 visninger | Oprettet:

Seat Altea - Forkofanger montering. {{forumTopicSubject}}

Hey folkens :).

Søger folk med erfaring i at montere en Forkofanger på en Seat Altea, for hvor svært kan det være?
Efter min Seat kom fra værksted sidst efter en skade sad hele fronten som om mekanikeren havde taget bind for øjnene og samlet den på tid.
Lygter pegede hver sin vej, luft alle steder, kunne få en tommelfinger ind flere steder mellem kofanger og lygter, motorhjelm og skærme begge sider, luft mellem kofanger og motorhjelm, fronten sad skævt, kofanger tandede flere steder i forhold til motorhjelm og skærme.
Var tilbage og få det rettet som tog mellem 1 time og 2 og stadig ikke tilfreds.
Imorgen skal jeg tilbage og have kofangeren malet om da maleren har været utrolig sjusket med en løber på 15-20 cm, hakker fra ulykken jeg var i der ikke er spartlet og grunder der ikke er dækket af maling ved begge sider af frontgrillen.

Så vil høre fra folk der har monteret især kofanger på Seat Altea/Leon/Toledo om hvor svært kan det egentlig være??

Mvh Julius

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne el i væg 1.000 kr.
  • Vand fra opvaskemaskine pumpes ikke ud 900 kr.
  • vandvarmeren fungerer ikke 1.500 kr.
  • Reparation af Ifö Spira toilet 1.500 kr.
  • Gulv lægning 1.500 kr.
  • skrifte bruse amateur på badeværelse samt udskifte lille vask med amateur l 4.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Seat Altea - Forkofanger montering.
  • #1   29. maj 2011 Det er ret let på sådan en Altea.. Det er ikke mere end et par uger siden jeg havde sådan en adskilt. Jeg vil næsten sige at man skal gøre sig ret umage, for at samle det forkert.

Har bilen fået ny kofanger i forbindelse med rep af skaden? I så fald kan det være en uoriginal. Det er ikke altid de passer skide godt...

• #2   29. maj 2011 Det er original kofanger da der ikke kom ny. Maler var enda for doven til at spartle et hak ud i kofangeren ved en skærmkant men bare malet over.

Lygterne skulle af da lygtebommen under var flækket. Men intet sidder som da den kom på værksted.

Lygtens nederste spids er normalt helt tæt med kofanger men på min kan jeg få en pegefinger indimellem. I Bagge sider???

• #3   29. maj 2011 Hartmann :).

Gu det så.
    Mekanikeren formåede tilmed at lave en lang mærkbar ridse i højre forlygte plus ridse i alle bolthuller i mine hjemme malet fælge der kun var 3 uger gamle.
    Motorhjelmen skulle jeg næsten smide i fra 20-30 cm før den ville lukke så måtte selv justere lidt i låsen efterfølgende.

Utroligt at en mekaniker kan udlevere sådan en bil igen smiley

Kommentér på:
Seat Altea - Forkofanger montering.

Annonce