{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.767 visninger | Oprettet:

superdækservice overpriser? {{forumTopicSubject}}

Fik et tilbud fra superdækservice.
På sporing, hvilket de ikke vil lave, de vil kun lave en 4hjulsudmåling.. Samt 2 nye dæk

2 dæk pirelli p700 z 165/55-13 2123,- (Kan købe dem hos dækonline for 1100,- inkl levering. så man må sige de tjener deres penge hjem på dæk 1023,- tjent der allerede)

VENTIL 2 STK 40,-

4 HJULSUDMÅLING OG JUSTERING
INCL. 1/2 TIME - PERSONVOGN 1 STK 995,-

TILLÆG FOR ILT OG GAS
EVT. HVIS STYRETØJET SIDDER
FAST 1 STK 186,25,-

Punktafgifter i tillæg
DÆKAFGIFT 2 STK 25,-

DKK 3.369,25,-

Er det normalt at få så vanvittig en pris på den smule?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  superdækservice overpriser?
  • #1   30. maj 2011 Dækonline skal ikke betale Varme, løninger til dækmønter og hvad der ellers skal til og trække en afdeling rundt.

En sporing nu til dags er en 4 hjulsudmåling, bilen køre efter baghjulene, ellers slider du bare dine dæk istykker alligevel.

Og nu er sjælland generelt dyre, med alt, fordi løningerne er højre.
    Fik sporet min bil igår til 695 ved superdæk i vojens.

Dækafgift tjener de ikke noget på, det går til staten.

• #2   30. maj 2011 superdæk er jo ikke et discund firma de tager prisen men giver også god service

• #3   30. maj 2011 sygt!

• #4   30. maj 2011 Kenneth M

Nu fortæller jeg hvad de tjener alene på dæk.. ikke hvad dækonline koster i dæk..

• #5   30. maj 2011 frek F
    Meget muligt..
    Bliver dækkene så også dobbelt så gode når de koster dobbelt så meget?

• #6   30. maj 2011 synes prisen lyder meget fair.

• #7   30. maj 2011 hvis det skal være billigt er det ikke super dæk du skal bruge andet siger jeg ikke og 1000kr for en 4-hjuls udmåling er meget normalt der hvor jeg kommer fra det er jo dyrt udstyr som kunden skal afbetale på

• #8   30. maj 2011 michael J
    Så du synes simpelthen at det er meget fair at smide 100% oven i for dækkene, samtidig med at de tjener deres normale priser for 4 hjulsudmålingen?

• #9   30. maj 2011 frek F
    Jeg synes ikke at 4hjulsudmålingen er dyr.. Det er dæk prisen jeg falder bagover af.. de smider 100% oven i dækprisen
    altså et dæk til 550,- tager de 1061,- for.

• #10   30. maj 2011 Der er jo forskel på 1. og 2. sortering ... Plus at Onlinedæk sikkert køber restpatier eller i så store mængder at de får masser af rabat ?
    Men synes Prisen for det du har fået lyder rimelig...

Mvh Juste

• #11   30. maj 2011 Michael(Juste) .
    Dækonline sælger ikke 2. sorteringsdæk.. det er et ganske normalt firma der lever af at sælge dæk til private og værksteder.. Så prisen for mig og et værksted er den samme når man køber hos dem.

hovedsagen er at superdækservice lige hiver 100% i lommeforet bare for at man køber dækkene hos dem...

• #12   30. maj 2011 Selvfølgelig skal der da penge i kassen hos Super Dæk.. Det er ikke billigt at drive 40 - 60 fuldt udstyrede afdelinger. Hvis du vil have dæk billigt køber du dem netop på nettet, og hvis du vil have en god snak og montering oveni, så køber du ved et dækcenter.

• #13   30. maj 2011 De dæk kan købes ved Reifen.com til 77€ stykket og de tager normalt 5 € i fragt pr dæk til DK.

Og de er super hurtige til at levere lige som Dækonline.

http://www.reifen.com/de/TyreSize/List/CarSummer/165-55-R13/0/False/False/none

• #14   30. maj 2011 Jabbekot: Du skriver at dækonline ikke sælger 2. sorterings dæk - det gør de ikke, for det er der ikke noget der hedder. Men til gengæld har jeg oplevet at få dæk der er 3 år gamle, ifølge DOT koden. Det er bare ikke godt nok! Dette har jeg dog aldrig oplevet ved danske net forhandlere af dæk.

• #15   30. maj 2011 Mads J
    Dækonline sælger ikke dæk der er over 2 år gamle.. Gør de det er der sket en fejl, og så er det jo bare at kontakte dem.. Det står også under deres FAQ smiley

Og selvfølgelig skal de da have penge i kassen.. MEn ikke 100% oven i for dæk.. De tjener jo altså stadig deres normale løn på 4hjulsudmålingen.

• #16   30. maj 2011 Ja, jeg kunne sku godt have sagt de tager overpriser smiley
    De ville have 600 for at skifte to dæk, for mig.. Fik Alu-wheels til det for 200 kr.. smiley feeed..

• #18   30. maj 2011 ja jeg synes det er helt fair. det er jo dem der har varen så derfor også dem der bestemmer prisen...
    det er jo også dyre at købe øl på et diskotek end i bilka.

så er du ik tilfreds med tilbudet så handel et andet sted.

• #19   30. maj 2011 vile mener at prisen på udmålingen er meget normal, men vile nu også sige at prisen for de 2 13" dæk lyder lidt dyr men er sikkert bare vejl udsalgspris som jo er noget helt andet end hvad man kan købe dæk til på nettet, eller evt forhandle sig til inden et evt køb i en forretning

ved da at mange firmaer meget hurtigt giver 25-30% på vejl. udsalg hvis man forhandler lidt med dem og så ville man være noget tætter på en "net pris" og så ville det vel have ligget meget rimeligt

• #20   1. jun 2011 michael J
    Ja de kunne da for min skyld sætte dem til en mill. stykket.. jeg køber skam mine dæk der hvor prisen er normal.. hvilket vil sige hos dækonline.. Og superdæk service er blacklistet herfra i fremtiden.. Den slags forretningsmetoder understøtter jeg ikke..

Deres udmåling er fair nok, prisen ligner så mange andres.. Men deres dækpris?! så vil jeg sgu hellere stikke aids befængte nåle i øjnene..

Kasper C
    Hvis det ikke står på deres tilbud så er det ikke inkluderet.. så nej.. prisen er uden dækmontering. De skal nok have små 400,- ved siden af, hvis det skal leve op til deres andre priser.. Skal det leve op til deres dækpriser, så er vi nok nærmere oppe i 800,- for at få to dæk monteret.

Kommentér på:
superdækservice overpriser?

Annonce