{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.884 visninger | Oprettet:

Allan C
Allan C
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Audi A3 1,8T hakker {{forumTopicSubject}}

a3'eren er begyndt at hakke under acceleration... Jeg har i forvejen problemer med at bilen ikke bliver rigtig varm. Nålen kommer kun op på 90 grader når den står i tomgang og aircondition er slukket. Under kørsel står den kun 60-70 grader. Har de to ting noget som helst med hinanden at gøre? Det melder ingen alarm i bilen? Pillede batteriet af igår og lod bilen stå lidt. Satte det på igen og så virkede bilen fint i 5 min????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der er ikke strøm til fryser 300 kr.
  • Ophæng af reoler og billeder 1.500 kr.
  • Ceiling Lamp Replacement 1.500 kr.
  • Ophæng af loftlampe inkl krog 850 kr.
  • Opsætning af lampe 650 kr.
  • fældning af tynd højt birketræ - ikke stubfræsning 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audi A3 1,8T hakker
  • #1   4. jun 2011 Kan være din termostat der er skyld i den ikke bliver varm.

• #2   4. jun 2011 Det er nok din luftmassemåler, der er skyld i accelerationen..

• #3   4. jun 2011 De har også en svaghed på tændspolerne, Men få sat en tester på, så kan den fortælle dig det rigtige svar smiley

• #4   4. jun 2011 Du kan f.eks. prøve at pille stikket af luftmassemåleren, og hvis bilen så går død eller kører endnu dårligere, så virker luftmassemåleren. Men hvis du tager stikket af, og bilen kører på samme måde, så er den defekt.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #5   4. jun 2011 Tester på i første omgang. Det kan være mange forskellige ting.
    Der skal ikke meget til før sådan en skaber sig og nogen gange kan det være småting som en utæt pakning og andre gange noget meget værer !

• Allan C
    Allan C Tilmeldt:
    jul 2007

#6   6. jun 2011 Tak for svarne. Jeg vender lige tilbage når jeg ved mere.

• Allan C
    Allan C Tilmeldt:
    jul 2007

#7   7. jun 2011 Hey allesammen så er der lidt nyt! Jeg har haft bilen i en tester, min kollega har en smiley den meldt fejl på to sensor.. Ved ik lige hvad for nogen da han skiftede dem med det samme. Der er også blevet sat ny termostat+tændrør+1stk tændspole. Han kørte testern en gang mere efter alt er udskiftet og nu melder den fejl på indsprøjtningsdyse, så den er bestilt og bliver skiftet imorgen og så krydser jeg finger for at lortet holder op med at hakke og køre på alle 4 cylindre!!! Hvis der er nogen der har andre ide'r er i velkommen til at give tips smiley vh Allan

Kommentér på:
Audi A3 1,8T hakker

Annonce