{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  golf 3 1Z tandrem
  • #1   15. jun 2011 har lige været til svendeprøve hvor jeg lavede netop såen en, og den skal stilles med tester.. men du kører bare på starteren til den kan starte og så kan du godt køre hen til nærmeste værksted og få dem til at stille den med tester

• #2   15. jun 2011 ja pumpen skal stilles, men der stiller du den bare på mærket og så smider du remmen på,
    der sidder en center bolt på hjulet og vis du løsner den kan du dreje hjulet uden pumpen følger med, så spænder du bare bolten igen når remmen er på og den er strammet op osv.

• #3   16. jun 2011 hjulet på pumpen er fikseret af en not. så der er kun én indstilling på hjulet og pumpen.

men om der sidder mærker på hjulet, og flancen hvor pumpen er boltet på, kan jeg ikke lige huske. men jeg kører ud og kigger på det i weekenden.

skal der godtnok en tester på, for at man kan indstille det skidt...? jeg er hverken faglært eller noget der ligner, indenfor auto. men jeg er dog ikke helt dum på det område. det er jo bare altid lidt tricky, hvis man ikke har lavet noget lignende før...

Kommentér på:
golf 3 1Z tandrem

Annonce