Lodning vs Svejsning? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har investeret i en Golf 3 GTi Edition som desværre har noget rust der nok skal laves inden vinter.
Specielt nede på den ene bagskærm er den ikke ret køn, så jeg tænker derfor på at få det skiftet.
Jeg har været en tur hos en pladesmed og fik en pris af ham, men jeg ville da gerne spare lidt hvis jeg selv kan lave det ^^
Nu har jeg ikke selv et c02 anlæg stående til at svejse med, så jeg tænkte på om en sølvlodning ikke burde kunne holde til det samme?
Eller er det helt hen i vejret?
Og ja, jeg har prøvet og lodde før (dog nogle år siden sidst jeg var igang med et projekt)
Er bare i tvivl om styrken er tilstrækkelig eller om der er andre ting jeg skal være opmærksom på.
Tusind tak.
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 55 Svar: 6.838
Fat svejseren og kom igang, alt andet er noget fusk. Og så i med repstykker hvor det er nødvendigt
maj 2007
Følger: 78 Følgere: 78 Biler: 3 Emner: 55 Svar: 333
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 44 Svar: 630
Jeg vil også mene at det andet er noget "fusk" Jeg har dog aldrig prøvet det, og skal ikke kunne sige hvor godt det holder:)
aug 2007
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 22
Men hvis du/i tror hele siden slår sig, vil jeg nok sparre lidt op og få investeret i en co2 svejser. Der kommer jo nok mere der skal laves når først man er gået igang ^_^
Nu var det også mest fordi jeg har tingene liggende til sølvlodninger ^^
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 55 Svar: 6.838
apr 2007
Følger: 63 Følgere: 61 Biler: 2 Emner: 52 Svar: 489
aug 2007
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 22
Tusind tak for hjælpen.
Lodning vs Svejsning?