{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.428 visninger | Oprettet:

Koebben
Koebben
Følgere: 31 Emner: 49 Svar: 75

Bremselys virker ikke på Polo {{forumTopicSubject}}

Bremselyset virker pludselig ikke på min VW Polo fra 1990.

Pærene fejler ikke noget, sikringerne er også ok..

Derfor købte jeg en ny bremselyskontakt og monterede i dag. Men det virker stadig ikke.

Hvad kan dog være galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremselys virker ikke på Polo
  • #3   16. jun 2011 evt. ledning ja steffen har svaret:D

• #4   16. jun 2011 Dårlig forbindelse i de små lorte sikringer. Prøv at dreje dem lidt fra side til side.. Så plejer forbindelsen af komme igen.

• #6   17. jun 2011 Nå ja Hr. Ekspert.. Jeg har heller aldrig haft 4 af den type bil. Og har aldrig arbejdet med dem.. Så jeg ved intet om det...

Men jeg skal nok blande mig uden om og lade være med at prøve at hjælpe...

Men jeg vil da næppe kalde det spild tid at bruge 30sek på at dreje sikringerne for at se om den lette løsning hjalp..

• #8   17. jun 2011 Uha ja 21 år gammel. Jeg har lavet biler i 21 år og er udlært autotekniker for flere mærker.. og kender nok de gamle poloer noget mere end dig.. Så drop det pis med at du er så klog, for dem er der nok af her inde..
    Jeg kommer med en simpel løsning som måske kan afhjælpe problemet. Du kommer også med en fin start til en løsning. Begge dele er fine når man har brug for hjælp.
    Om man starter med at måle på sikringen, kontakten eller ved baglygterne er lige fedt. Man kan være heldig at ramme rigtigt i første hug eller også kan man måle det rigtige til sidst. Det burde du vide med din kloge hjerne..
    Din løsning : Hvis der er plus er det pærene eller stel. Er det stel ville resten af lygten heller ikke lyse. Hvis der ikke er plus, hvad så? Ja så måler man videre og så kan du blive ved med at forklare hvor han så skal måle.
    Hvis min løsning virkede ville det hele være overstået hurtigt. Hvis ikke kunne han begynde med den noget sværere løsning (sværere for en der ikke er vant til det)
    Så jeg ser at alt hjælp kan bruges for ham..

Så prøv at acceptere andres mulige løsninger, istedet for at gå i kødet på en der giver en løsning som måske ikke lige passer dig.

Smiley her fra..

Kommentér på:
Bremselys virker ikke på Polo

Annonce