{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 2 kaburator motor?
  • #1   19. jun 2011 Det er bare noget kaburator-sprit i tanken.. smiley
    Så burde det fungere smiley

• #2   19. jun 2011 Hvis den er iorden så er der aldrig problemer med dem.. men hvis du køber en af de galme med 2E2 karburator på så har de noget bøvl med en voksventil der koster 7-800kr som står af, og det er lidt skod.

Men som sagt, hvis den virker er der ingen problemer hverken sommer eller vinter

• #3   19. jun 2011 min vento er en 1,8 og den spiller bare, os om vinteren

• #4   19. jun 2011 Nansen: Din er en monopoint..

Jeg kører med en 1,3'er med 2e Pierburg og den spinder også som en mis om vinteren, bare den får en skvis karburatorsprit. Så det ville på ingen måde afskrække mig.

• #5   19. jun 2011 Har også kørt med Pierburg E2-E og har aldrig haft problemer med at starte den om vinteren... Bare lidt karburatorsprit så er der ingen ko på isen...
    Men for din egen skyld, få nu fat i en med elektronisk tænding... Tror næppe du gider justere platiner hver 14. dag...

• #6   19. jun 2011 ~Menace~ = Street Legal =: Hvorfor i al verden skulle man dog justere platiner hver 3 måned?, jeg kører med platiner, og skiftede dem sidste år, men har aldrig justeret på dem ellers. Og min Polo går sgu perfekt.

• #7   19. jun 2011 Min polo havde på et tidspunkt en fandens masse problemer med platinerne, men jeg fik vidst også løst problemet til sidst. Det er efterhånden nogle år siden jeg har kørt den så jeg kan ikke huske hvad problemet var, men det var ikke skide sjovt at stå i frostgrader og justere lortet for at den kunne starte ;o)

• #8   19. jun 2011 Tak for svarene! men det giver mig et nyt problem! hvad faen er platiner?! og hvor tit skal de skiftes?

• #9   19. jun 2011 Platiner, er dem der slutter, for at lave gnist. Justeringen består sådan set bare i at de skal åbne ret præcist, hvilket nemt er stillet med et sæt søgerblade. Står de som de skal, stiller man normaltvist aldrig på dem. De skal skiftes meget sjældent, og skal de koster de kun en 40-60kr, og tager 10 min at skifte og justere.

• #10   19. jun 2011 Køb en monopoint istedet for smiley

• #11   19. jun 2011 Platiner er et kontaktsæt der bryder og slutter tændingen inde bag strømfordeleren... Ved ikke hvor ofte de bør skiftes. Har haft Poloen siden 2006 og har da kun skiftet dem 2 gange (den ene gang fordi de brændte af, den anden gang fordi jeg lavede service på hele motoren...)

• #12   19. jun 2011 de plejer nu og køre de karburator biler så længe det heler er i orden og justeret ind skal du ikek være bange for noget og som andre skriver lige en gang karburator væske i så spiller det.... angående platiner så køre det da udemærket men er det en 8v motor så er der ikke ret mange ben i og bygge det om til elektronisk tænding det har sit eget ledningsnet og kræver et slut trin og en anden strøm fordeler med hall element i også skal det bare monteres og justeres ind også spilelr det også skal du aldrig mere røre ved det igen med mindre der smutter et slut trin eller lign men det er sjællendt det sker

Kommentér på:
Golf 2 kaburator motor?

Annonce