{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

Renault 5 Gt HJÆLP!?? {{forumTopicSubject}}

Hej gutter og gutinder!

Min lille skat skal sku ud og køre igen efter den har stået stille i noget tid. Og det er jo også fint nok.

MEN.............

Da jeg kørte i den sidste gang skulle jeg gå et gear ned for og komme op i fart. Og lige pluslig der sagde motoren bare bang! og døde helt. Ikke noget KÆMPE brag men stadig så jeg med det samme tænkte det her bliver dyrt smiley
Min kammerat der kørte bag ved siger der sod en stikflamme ud af mine udstødninger på en halv meter da den "sprang"?
Efter det kan den ikke starte den er helt død.?
Starter motor virker stadig og det lyder til der er kompresion på den, og den "hopper" også frem af når den er i gear og jeg drejer nøglen=?
Har ikke haft den til mekaniker endnu for tænkte der måske var nogen herinde der kunne give mig svar på hvad det kunne være der er sket?
jeg tænker om det er turboen der kan være gået eller?
Ved IKKE så meget om motorer så er faktisk HELT blank.?

Mine 3 spørgsmål kort fortalt er:

1. Hvad kan det være? høre gerne ALLE forslag?

2. Nogen der kender en GO Renault mekaniker der kender til denne lidt specielle model?(mener den er jo med tryk kabu osv osv og mange af dem jeg har spurgt er ikke meget for og "rode" sig ud i den da de ikke kender så meget til den siger de? synes bare det lyder underligt en bil er vel en bil haha ore maybe not?)

3. Er der et sted det er"billigt" og købe reservedele til den der stadig er god kvalitet. har kigget på Merkonomen men er der andre steder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renault 5 Gt HJÆLP!??
Kommentér på:
Renault 5 Gt HJÆLP!??

Annonce