{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.339 visninger | Oprettet:

Bora starter... næsten {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Min vw Bora 2.0 fra 01 vil ikke starte ordenligt.

Når jeg drejer nøglen og tænder lyder det egentlig rigtigt nok og når motoren så når ca. 600 omd. så falder den igen og går ud.

Sådan er det hver eneste gang nu og kan slet ikke få den igang.

(Den havde lige været ude og køre uden problemer en 20 mins tid.
Havde slukket den og været væk i 10 min. så går ikke ud fra at det er fugt eller lign. da det vel fordamper under køreturen?

Der er masser af strøm og starteren virker også fint. og heller ingen mislyde.

Nogen der evt. ved hvad det kunne være?

Mvh Mark K


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bora starter... næsten
  • #1   2. jul 2011 magnetventilen der åbner/lukker for brændstof sikkert !?

  • #2   2. jul 2011 Få læst fejl ud..

  • #3   2. jul 2011 At få læst fejl ud er også det første der sker på mandag. men aner ikke hvordan jeg skal få den transporteret til en mekaniker. men igen har halvanden dag til at finde ud af det. smiley

    RR R Spjældet lyder til at åbne fint hvis det var det du mente. kan i al fald høre en forskel på motoren når man træder lidt på gassen. og den får vel brændstof når den kan gå op og tage de omd. der??


  • #4   2. jul 2011 kan være noget så simpelt som tankudluftning blokeret , der skal alligevel en vis mængde til og 600omdr. er ingenting , prøv at løsne tankdækslet lige efter et forsøg på opstart og hør om der udlignes et vacuum i tanken ¨


  • #5   2. jul 2011 Går den på alle cylindre; et typisk problem på bora er deres tændkabler som tit går i stykker. Det kunne godt være det

  • #6   2. jul 2011 Kan ikke høre noget vacuum når jeg åbner dækslet efter opstart?? og nu vil den slet ikke tage omdrejninger. skulle man kunne høre brændstofpumpen på sådan en ny bil? for kan heller intet høre når jeg sætter tænding på bilen?

  • #7   2. jul 2011 ja den skal summe og lave tryk til dyserne , pumpen er vist heller ikke VW`s stærke side


  • #8   3. jul 2011 Så lige for at runde af så prøvede jeg at starte den idag. og vupti! den sprang igang som om der intet havde været?

    Har kørt lidt i den til aften og der er intet at mærke og starter hver gang?

    Lyder sq lidt mærkeligt.. men får læst fejl på den imorgen.. håber næsten der er noget for hvis ikke så er det da lidt usikkert at køre i den hvis den lige pludselig staller ude på herrens mark.. smiley

    men tak for de gode bud på hvad det kunne være.. smiley


Kommentér på:
Bora starter... næsten

Annonce