hjælp til fjernbetjent centrallås i golf 3 {{forumTopicSubject}}
Hej bg
Håber i kan hjælpe mig med et lille problem jeg har fået med min centrallås i min gamle golf 3 gti edition.
Jeg har købt den her golf for nogle månede siden, og den kom monteret med en defa fjernbetjent centrallås da jeg modtog den.
Dette her virket ganske udemærket indtil nu.
Dog her til aften efter arbejde nu hvor jeg skal hjem virkede fjernbetjeningen ikke, så jeg låste bare døren op med nøglen, i troen om at fjernbetjeningen nok bare var løbet tør for batteri.
Dette virkede også ganske udemærket, men pludselig begynder mine sideblink og blinke som havde jeg aktiveret katastrogeblinket.
Når jeg tænder for katastrofeblinket fordobler dette bare frekvensen af blinkene.
Efter 5 minutter stopper den at blinke, men begynder igen hvis jeg sætter nøglen i tændingslåsen og drejer den at par hakker.
Jeg har ikke heft held med at tænde bilen, og kan slet ikke høre den tager fat i startmotoren.
Der er dog lys i alle lamper osv som når jeg starter den normalt.
Dette har været sket 1 gang før, men gik over efter et par minutter, så glemte det faktisk lidt.
Hvad tror i dette kan skyldes, og kan man eventuelt pille den fjernbetjente styring fra så jeg kan komme hjem
Håber i kan hjælpe mig for ellers bliver det en kedelig gåtur hjem (har glemt mit kredit kort derhjemme selvfølgelig, så har ikke cash til en taxa
)
aug 2007
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 22
Og den derfor slår strømmen fra tændingen og tænder blinklysene
shitty remote..
mar 2004
Følger: 45 Følgere: 38 Biler: 8 Emner: 288 Svar: 1.438
De plejer at vide alt om sådan noget
hjælp til fjernbetjent centrallås i golf 3