{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  piver når jeg bremser lidt
  • #1   22. jul 2011 har du brugte de gamle bolte igen ?fordi jeg var jo så smart at sætte nogle nye i så de gik på skiven, ellers tjek at dit ankerplade ikke går på? har du smurt dine glider og har du renset navet. Virker den gummi dreng som sidder i stemplet som gør den rykker sig retur ? smiley

• #2   22. jul 2011 har du gjort bremse åg rene,samt glidere,

• #3   22. jul 2011 har du renset skiverne med bremserens inden du monterede dem?
    smurt kobberfedt bagpå klodserne inden du monterede dem?

• #4   22. jul 2011 jeg har renset der hvor siderne af kloserne sider i kaliberen og givet det kopperfedt men m ske i har ret i den der skubber klodserne fa hindanden igen ... den skive bliver hvertfal varmere en den i højer side

• #5   22. jul 2011 hvis den bliver varmere, så er det nok gliderne der ikke glider ordentligt, eller en kaliber der hænger..

• #6   22. jul 2011 klodser evt er vedf og blive idiot af mine

1 har skiftet bremser og koldser for 1 år's tid siden pga syn går knap 3 måneder ca begynder og pive skiller renser sliber osv holder op igen går 1-2 måneder begynder pive igen skiftede koldser holdte turen fra aarhus til aalborg så begyndte det igen :S , skiller af igen renser osv smøre op , væk igen i knap 1 time :S skiftet klod og skiver og holdte i en uge er ved og blive idiot køber hyle plader snart , og samme problem som dig kun hvis jeg bremser stille, sidst jeg skilte det af pilte jeg gummi hætterne af og rensede for alt rust hvor gliderne køre i og kørte super i glider og kalibra renste nav og skiver af og smurte godt op

• #7   22. jul 2011 hvorfor smør man klodserne bagpå?? har jeg ikke forstået endnu??

• #8   22. jul 2011 Det er pga. vibrationer. Det har hjulpet mig mange gange. Du smører selvfølgelig kun der, hvor klodsen bliver berørt.

• #9   22. jul 2011 man smører kobberfedt på det hvor stemplet fra kaliberen trykker på selve klodsen...

men hyleriet kan også skyldes klodser af for dårlig kvalitet.. jo hårdere klodserne er, jo længere holder de.. men hvis de er for hårde, så kan man risikere at de begynder og hyle

Kommentér på:
piver når jeg bremser lidt

Annonce