{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Bora fordør gået i baglås {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en Bora hvor fordøren er gået i baglås. Døren er lukket og kan hverken åbnes ude eller inde fra. Den indvendige dørbeklædning er afmonteret, og det hælper ikke noget at rykke/trække i låsearmen inde fra.

Hvordan får man sådan en dør åbnet igen? Jeg tror det er selve låsen som er gået i stykker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bora fordør gået i baglås
  • #1   31. jul 2011 Man kan sikkert låse den op igen. Min gamle passat gjorde det samme. Hvor er du fra ?

• #2   31. jul 2011 Jeg er fra Randers. Jeg har rodet et par timer med det i dag, men den vil bare ikke åbne. Den lille wire mellem lås og det ydre håndtag er afmonteret, og wiren til det invendige håndtag, vil ikke "tage fat". Vi har rykket med den arm som håndtaget trækker i for at åbne døren, mindst 50 gange uden den tager fat. Når jeg låser/låser op kan man høre centrallås motoren kører, men døren forbliver låst.

• #3   31. jul 2011 prøv at trygge døren hårdt ind mens du låser op.
    ellers er der nogle vw der kan går i baglås og skal have et kraftigt fladt slag med hånden lige under dørhåndtaget og så helt ude ved stolpen

• #4   3. aug 2011 Døren blev åbnet ved at blive ved og ved med at rode med låsen inde fra, det tog lidt tid, men lige pludselig åbnede den.

Kommentér på:
Bora fordør gået i baglås

Annonce