{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvalitet thansen,,
  • #1   6. aug 2011 fungere helt sikkert fint nok...

  • #2   6. aug 2011 undrer mig bare over at det er en del billigere end andre steder..

  • #3   6. aug 2011 Mikkel B
    de gør bare det samme som jysk de købe et stør pati hjem og ders kabel er fin og holde


  • #4   6. aug 2011 Ok, kan bare se på billedet de har på deres hjemmeside at det er lidt anderledes mht gevind bl.a.

  • #5   6. aug 2011 Køb hellere hos en fagmand

  • #6   6. aug 2011 Om man køber af en fag mand eller en ufaglært, det bliver kablet hverken bedre elelr dårligere af.

    Så køb du trykt hos T.H.
    Og passer det ikke, så kan du med garanti levere det tilbage igen, det kan man derimod ikke altid hos fagmændene som i visse tilfælde kun tager ting hjem på bestilling og så fanger bordet.


  • EMIL G
    EMIL G Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 2 Emner: 13 Svar: 1.061
    #7   6. aug 2011 Du kan ikke regne med billederne reservedelshjemmesider

  • #8   6. aug 2011 Thansen har både god og dårlig kvalitet! Der hvor problemet opstår er, at ikke mange kan se/mærke på tingene hvilken kvalitet de har fordi de ikke arbejder med dem til hverdag, eller ikke har den tekniske baggrund for vurderingen, og så kan man altså komme hjem med noget værre hø fra den biks! Så har man ikke den krævede knowhow, vil jeg anbefale, at man som hovedregel, selvom det kan koste en 20'er mere, altid tager til Aut. forhandler/Mekonomen/AutoG/Autoparts el.lign. og køber sine dele, så man slipper for den bekymring!!

  • #9   6. aug 2011 Thansen har både god og dårlig kvalitet! Der hvor problemet opstår er, at ikke mange kan se/mærke på delene hvilken kvalitet de har, simpelthen fordi de ikke arbejder med dem til hverdag, eller ikke har den tekniske baggrund for vurderingen. Og så kan man altså komme hjem med noget værre hø fra den biks! Så har man ikke den krævede knowhow, vil jeg anbefale, at man som hovedregel, selvom det kan koste en 20'er mere, altid tager til Aut. forhandler/Mekonomen/AutoG/Autoparts el.lign. og køber sine dele, så man slipper for den bekymring!!

  • #10   6. aug 2011 Morten H

    Det er langt fra nogen garanti for at de ved lige precis hvordan og hvorledes den enkelte del er god eller ej.
    Mange af de hoveder har bare en salgs uddannelse men med en teknisk erfaring måske osv.
    Men ellers vil jeg give dig ret i at man nok er bedre hjulpet der sådan generealt set, end man i er i T.H.
    Men man kan sagtens finde fagfolk i T.H. der lige ved noget om det du står og skal vide og modsat finde en ny der bare nada ved hos de aut. steder.

    Og lur mig om en sælger fra et aut. sted vil stå og kikke på den del du skal bruge og sige, hmm... det er vist en tvivlsom kvalitet, den skal du ikke købe her alligevel smiley year right :o) for ofte kommer de selv samme sted fra.


  • #11   6. aug 2011 Tror ikke helt du forstår hvad jeg mener! Ved de andre steder end T.H behøver man ikke være fagmand eller lign., for der ER tingene en god kvalitet, så man slipper helt for at få noget lort! Hvorimod at T.H har BÅDE dårlig og god kvalitet, og man derfor har risikoen for at få noget hø!!

  • #12   6. aug 2011 Morten H

    Det er absolut det samme ved de aut. der er bestemt heller ikek kun kvalitets dele de handler med.
    Samme mærke som eks. Jurid, kan levere noget godt kram i nogle dele men noget rigtig lort ved andre dele.

    Så de har skam alle både gode og dårlige dele.

    Selv den tanke med at hvis bare man handler hos en Aut. forhandler af ens bilmærke så man køber org. kvalitet at det så skulel være bedre, det er også en god gammel skrøne.
    Nogle gange laver man faktisk uorg. dele der til tider er bedre og forbedret i forhold til de org. dele.

    Men generelt så har T.H. haft rigtig meget billigt lort på hylderne, dette har de dog haft underkærlig hånd over et par år nu, så de ting du finder i butikken i dag, er ikke så ringe som hvis du handlede der får bare 3 år siden.
    De er godt klar over det ry de fik ,derfor har de ændret radikalt på disse ting, men det oplever Hr. og Fru Danmark jo ikke som har stemplet deres fordom ind på nethinden og umuligt ej heller kan kende hele deres sortiment og de ændringer der er sket.

    Så på nogle ting skal man ikke generelisere og på andre områder kan man sige der generelt ikke er nogen forskælle.
    Men den personlige service og oplevelsen af en handel kan gøre meget for hvilke indtryk man får af et bestemt sted.
    Og T.H. små gadedrenge er nok ikke den bedste måde at skabe at fagligt trykheds nivaue på :o)


  • #13   6. aug 2011 Arbejder du ved T.H.??

  • #14   6. aug 2011 Du har da godt nok en kærlighed til stedet der gør dig blind!! Jeg ser tit biler med næsten nye dele fra T.H. komme ind , hvor vi skal skifte dem pga den dårlige kvalitet, det sker SÅ sjældent med andre butikkers dele, så kan jo kun tale ud fra den erfaring jeg har fået igennem de sidste 11 år som mekaniker!!!! smiley

  • #15   6. aug 2011 Siger ikke jeg ved alt om t.h. eller de andre, men kun hvad JEG har oplevet, husk det..!!

  • #16   6. aug 2011 Nej jeg har det faktisk som mange andre at T-H. nok ikke er der jeg handler mine dele.
    Men jeg har det også sådan med folk og deres fordomme er noget forbandet ævl der tit ikke bygger på ret meget andet end et par få oplevelser som ligeså godt kunne havde været sket for egen dør for det gør de.
    Det er naivt at tro man kan generelisre om et marked hvor mange dele kommer samme sted fra til både den ene og den anden butik.

    Så tag fat i konkredte eksempler, det er erfaring og akumenter man kan bruge til noget, det andet er så fordoms og pegefinger agtigt.
    For hverken du eller jeg kender hele aspektet i den ene elelr den andens branche ud fra få oplevelser af den samlede handel der foregår på landsplan.


  • #17   6. aug 2011 Så hvis du tjekker efter i mine indlæg, så er der intet sted jeg forgylder T.H. tværtimod, jeg nævner blot at de samme oplevelser og eksempler kan findes hos de Aut. og ja selv dem der sælger org. dele.

  • #18   6. aug 2011 HARTMANN --> Tak, lyder til du har forstået hvor jeg vil hen med mit oprindelige indlæg smiley ..


    Køb kun hvis du VED at delen er ok kvalitet, og er du i tvivl, så handel med anerkendt leverandør! Det er som det eneste jeg vil frem til! Jeg kommer netop ikke med pege fingre argumenter Brabus, det er jo derfor jeg skriver som jeg gør, at de også har NOGLE dele der er ok, men har man ikke viden eller erfaringer for hvilke dele er kvalitet, og hvilke der ikke er, ja så er det man ender med lorten!.. Er så absolut ikke fordomsfuld, og har også selv købt enkelte dele fra T.H., men kun mærker jeg ved er kvalitet! og INTET andet!


  • #19   6. aug 2011 Kan fortælle at jeg har købt det nu - og monteret det. Det passede fint! Nu må vi se hvor længe det holder smiley

  • #20   6. aug 2011 nu inden I sidder og guldroser f.eks. mekonomen så laver de altså også fejl.


    har til 2 forskellige biler prøvet at komme hjem med forkerte bremsedele.

    1. gang var til min transit hvor den blev slået op på nr plade, kom hjem med forkerte skiver...
    han kunne heller ikke finde de rigtige viskerblade til den - de var 5-10 cm for korte

    2. gang var til min galant hvor det hele var forkert - havde taget fra en forkeert hylde påstod de da jeg kørte derud og brokkede mig...




  • #21   6. aug 2011 Om det er forkert eller ej, er ikke hvad jeg snakker om.. Jeg snakker om kvaliteten af de ting man køber Kim! At delene er forkert, kan skyldes der er flere muligheder mm., og det kan ske alle steder!

    Mikkel B --> Ja mon ikke det holder smiley Det er ikke en så voldsom belastet del, så det går nok! Det var mere Brabus' holdning/mening til/om Thansens kvalitet, jeg synes der der var lidt forkert! Men skal ellers love for vi fik gang i en snak Hehe..

    God weekend allesammen...


  • #22   6. aug 2011 nu var det også mest ment på den her fra HARTMANN

    <b>Skrevet: 06-08-2011 13:29:28

    har købt dele til havd der svare til en hel bil hos mekonomen og ftz .. og ikke EN gang har jeg fået noget forkert
    </b>


    og delene fra thansen er sq også fine nok, til min gamle transit købte jeg klodser og skiver som sjovt nok holdt længere end de originale fra ford....


  • #23   7. aug 2011 HARTMANN

    Nu handler en diskution jo ikke om at vinde, fordi så kan jeg godt forstå du mener man aldrig vinder en med mig, det er ok at have forskællige holdninger, men når det komemr til at akumentere for dem, så synes jeg grundlaget vakler på tyndt i denn sag når der genereliseres over for en landsdækkende branche ud fra enkeltmands oplevelser der dækker over måske maks 1-2 butikker på landsplan.

    Min holdning er blot at man ikke kan generalisere at det ene sted er bedre end det andet ud fra de få oplevelser en "enkelt" mand har.
    Om denne så har købt en hel bil, så klinger det stadig meget hult og tomt har i forhold til landsplan og samlet antal handler/kunde oplevelser over eks. 1 år.

    Den ene butik kan sagtens ose af gode fagfolk (også i Thansen) og den anden være rene grønskollinger.
    Så det er noget ævl at man kan vide hvordan hele branchen fungere som enkelt mand handlende i måske en enkelt eller et fåtal af disse butikker der ligger over hele landet.
    Om man så har handlet 10 biler hos merkonomen, så har man kun været under ½% af deres daglige ekspetitioner og kunde handler.

    Det er da naivt at tro fordi man har haft et par hundrede uheldige oplevelser det ene sted, at så er det standarten i resten af gescheften på landsplan forså vidt også i samme butik.

    Hvis vi skal snakke statestik, så fortæller det mere om jer som kunde end det fortæller om de handler der fortages dagligt og dermed om der kan generaliseres realistisk.

    Så nej Hartmann, du vinder ikke hvis det at vinde en diskution for dig er at få mig til at ændre holdning.
    Jeg prøver heller ikke at ændre andres holdning, men akumenterne som fremsættes taler for sig selv.
    Jeg fatter ikke at man som menig mand vitterligt tror på at ens egne oplevleser de kan danne et solidt grundlag for hvorvidt en butik den aggere godt eller dårligere end andre, med mindre vi snakker om den lokale købmand og ikek en lands dækkende kæde med flere tusinde kunder dagligt
    .
    Også selvom der sikkert nu kommer den sædvanelige med at alle vennerne, kammeraterne og bekendte har samme oplevelser smiley

    Alle butikekr har svage led og dårlige oplevelser også Merkonomen.
    Hvis vi skal have en klar afgørelse omkring hvordan det står til for den enkelte butiks tilfredse kunder og deres kvalitet, så kræver det altså mere end blot din og min og en kammerats oplevelser at skælne snot fra skæg.

    Så jeres akumenter med en hel bil købt er et ringe grundlag for at danne generalisering for en hel branches succes og handlinger omkring kvalitet osv. på landsplan.

    Ked af at sige det, men verden er altså større end jeres egen og naboens garage.
    Dermed ikke sagt at i ikek kan have ret, husk lige det smiley


Kommentér på:
Kvalitet thansen,,

Annonce