{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Bærearm på peugeot 306 {{forumTopicSubject}}

Hej jeg var sgu så uheldig at min bære arm knækkede da jeg var ude og køre med en ven. Så jeg har fået bestilt en ny og pillet den gamle af. Men hvordan jeg montere den nye er noget jeg vil være sikker på jeg kan selv med normalt værktøj. Kan jeg det ? ved bare at hæve bilen så fjederen er i spænd eller skal jeg have et værktøj på det holder fjederen løs så det bare er at sætte den på ? Pleas hjælp smiley Magter ikke, ikke at kunne køre smiley Det gør mig trist !!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bærearm på peugeot 306
  • #1   8. aug 2011 fordi der er sådan en stang der går ned fra fjederen- Og ved ikke om den skal vile på bære armen smiley

• #2   8. aug 2011 det kan sagtens lade sig gøre... det eneste der kan volde lidt problemer er at få bærekuglen på plads.... men det er også det eneste....

• #3   8. aug 2011 Når du har pillet den gamle af, så er det bare at skrue den anden vej når du har den nye. Det er der ingen ben i.

• #4   8. aug 2011 Haha ja det sgu rigtigt Jesper ^^ Men mange tak smiley Ville bare lige vide. Og når ja forfanden glemte at spørge. Den stang der sidder til for at drive hjulet rundt. Er det normalt at man bare kan pille den ud? Fordi da bære armen var knækket startede jeg bilen og prøvede at sætte den i gear og give gas. Men så sagde den bare KNAAAAAAAAAAAAAAAAAAS ! Men jeg gætter mig lidt til at det bare er sådan at bærearmen holder den inde. Og så virker det igen?

• #5   8. aug 2011 det er trækakslen... den sidder kun fadt ude i spindlen.... den er bare trykket ind i gearkassen, og bliver holdt af bærearmen... men hvis den har være løs eller ude af gearkassen kan det godt være du lige skal huske at efterfylde olie på gearkassen... smiley

• #6   8. aug 2011 okay tak for det smiley Så smadre jeg sgu ikke gear kassen. Men tænkte det sgu nok ! Nogen gange er det bare bedst at få bekræftet tingen smiley

Kommentér på:
Bærearm på peugeot 306

Annonce