{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

Suhaib J
Suhaib J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

BMW 318is coupe 1994 {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige købt en bmw, og tempaturen på den holder sig en streg under rød og når jeg holder stille så den lidt op, tæt på rød men aldrig oppe på rød. Har lige skiftede termostater, der sad ingen termostater i ? :s og min blæser der sidder lige overfor termostateren kører bar med omdrejniner. Hvad skal jeg gøre, skal jeg være bekymret ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW 318is coupe 1994
  • #1   16. aug 2011 Den kører som sådan ikke med dine omdrejninger.. Det er en viskosekbling, som virker på den både at olien bliver opvarmet g blæseren kører mere rundt..

Hvad mener du med at den ikke havde termostat? Så vidt jeg ved er den integreret i termostathuset, og kan ikke tages ud.

- Rens dit kølesystem og tjek om der er kølervæske på, du kan evt smage det.. Det skal smage sødt hvis du er i tvivl.. Og desuden er edike virkelig godt til at rense kølesystemet..

• Suhaib J
    Suhaib J Tilmeldt:
    aug 2008

#2   16. aug 2011 Da mekanikeren pillet termostat huset lagde han mærk til at der var ingen termostat. Gamle ejer har muligvis fjernet den. før jeg sat termostat på så når jeg kørt uden af skifte gear tit og hvor jeg bar havde motoren i gearen så holder den sig på halv. men når jeg jeg holdt stille så steg den op.

• #3   16. aug 2011 Min stiger også når jeg holder stille.. Men det er fordi det er mekanisk styret køling.. Jeg har selv omteret elektrisk, hvilket fungerer bedre..

Men start med at rense dit system ud.. Eller også er det en forkert termostat

• Suhaib J
    Suhaib J Tilmeldt:
    aug 2008

#4   16. aug 2011 Tror du det har noget at gøre med det er en uoriginial termostat ?

• #5   16. aug 2011 Det kan jo være den er forkert.. At den først åbner ved 100 grader i stedet for 92..

Men det virker lidt usandsynligt.. Hør din mekker ad.. Han må vide hvilken der sidder på

• #6   16. aug 2011 tjek hvor mange grader din termostat åbner ved ?

• Suhaib J
    Suhaib J Tilmeldt:
    aug 2008

#7   16. aug 2011 Jeg må ringe til dem jeg har købt dem af, imorgen hvor mange grader den bliver udløst på. men hvor meget ligger bmw's std termostater temp ?

• #8   16. aug 2011 Sikkert ved 92 grader..

• Suhaib J
    Suhaib J Tilmeldt:
    aug 2008

#9   16. aug 2011 okay, men når jeg starter den når den er kold så lyder som om den kun kører på 3 cylinder , men hvis man giver lidt gas så lyder den fin ?

• #10   16. aug 2011 Jeg ved at på E90 med 4-cyl har et problem med tændspolen som gør at den kun går på 3-cyl.. Men ved ikke med dig problem.. - Men meld dig ind i en BMW grupe.. Enten her på BG, eller på www.bmw5er.dk. Det giver MEGET bedre svar!

Kommentér på:
BMW 318is coupe 1994

Annonce