Mystisk tik-lyd fra v. baghjul.. VR6.. {{forumTopicSubject}}
Hej BG..
Ville lige høre jer, om nogle af jer kender det problem, eller har en idé om hvad det kan være, som jeg ikke allerede har tjekket.. (Syntes jeg har tjekket alt nu)..
Når jeg triller eller i det hele taget kører, kan jeg høre en lyd omme fra venstre baghjul.. (Forestil jer hvis i har sat nye dæk på, og der sidder et klistermærke på dækket, og når man så kører rundt, kommer den der lyd fra klistermærket, når den rammer jorden, hvis man ik lige har fået pillet det af :)...??
Så det er den der irriterende tik/klik lyd som kommer hvergang hjulet kører en omgang..
Har haft bilen på lift, for at kigge, og har skilt bremser ad, kigget alt igennem, blæst, smurt, alt hvad kan gøres.. og alt er som det plejer, og ligner 100% den anden side.. Og når bilen er løftet op, og jeg drejer hjulet rundt, er der ingen lyd.. - MEN når jeg sætter den ned på jorden igen, er lyder der igen når jeg kører..??
Mine ene bremsekaliber hang en lille bitte bitte smule, og det er så også fikset, men den gør det stadig.. og der sidder intet i dækkene.. Har fjernet alt, små sten og lign fra dækket... Bremsebakke sidder lige, ja, intet går ind og rammer, men alligevel er der den mærkelige lyd..??
Er der nogle der har prøvet det samme, eller lige ved hvad det kunne være?? Kan ikke selv komme i tanke om hvad det skal være?? - syntes jeg har udelukket alt efterhånden...
Håber på et svar der lige redder mig fra den irriterende lyd..
God Weekend..!
Mvh Morten..
nov 2005
Følger: 36 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 480 Svar: 5.063
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 61 Svar: 1.682
jul 2009
jul 2003
Følger: 33 Følgere: 30 Biler: 5 Emner: 52 Svar: 181
Dragos: Jaaa, ku prøve at bytte rundt evt?? - Men ja, hjulleje så nu heller ud til at fejle noget,,.??
jul 2009
jul 2009
nov 2008
Følger: 49 Følgere: 93 Biler: 12 Annoncer: 1 Emner: 5 Svar: 1.339
jeg hade os et ligende problem på min country og der var det en hjul bolt der lige var 1mm længer end de andre og min håndbrems der var fejl justeret så pr omgang skrabet den hjul bolt lige på armen der aktiveret håndbremsen
jul 2003
Følger: 33 Følgere: 30 Biler: 5 Emner: 52 Svar: 181
nov 2008
Følger: 49 Følgere: 93 Biler: 12 Annoncer: 1 Emner: 5 Svar: 1.339
jeg hade selv mit baghjul og bremse tromle af 4-5 gange før jeg fandt fejlen
Mystisk tik-lyd fra v. baghjul.. VR6..