{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rensning af indsugning diesel
  • #1   24. aug 2011 Ved ikke med egrén, men normalt smider man en plade i med et lille hul i så den ikke melder fejl på luftmængdemåleren hvis den har sådan en.

Det bedste jeg har prøvet til at rense en manifold med er noget gulvsæbe vi har der hedder "alt væk" det er kanon til at rense skidt og lort ud af en manifold med.
    En fælg børste er også et godt stykkeværkstøj til det. Sviner helt vildt, men er det værd smiley

• #2   24. aug 2011 har tænkt på det med den plade der:-) også nemt og pille af hviws den melder fejl på den jo:-)

må prøve den med fælg børsten, lyder til og virke okay hehe:-)
    takker for svarende:-)

• #3   24. aug 2011 Nok ikke den store hjælp, men jeg blændede EGR´en af på min e46 330d, og indsugningen kan du rense ved enten at lade den lig i diesel natten over, eller købe noget der er specifict til formålet, altså indsugningsrens, sidste løsning gjorde jeg.

smiley

• #4   24. aug 2011 super:-) takker for svaret, så venter jeg lidt så får den en ordenlig gang indsugningsrens så den kan blive fin igen:-)

• Selma H
    Selma H Tilmeldt:
    okt 2020

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #5   30. okt 2020 Hej.
    Jeg har selv en bmw 320 d. Den er begyndt at hakke under kørsel i 1,2 og 3 gear. Giver jeg den gas og kører over 60 km/t er der intet. Hvad kan man gøre ved dette og hvad kan det være?

Kommentér på:
rensning af indsugning diesel

Annonce