{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.635 visninger | Oprettet:

Kode: 17879 / p1570 {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige anskaffet mig en Audi A4 1.9 TDI fra 1997, der sker så det at jeg er ude og køre en tur i den og pluslig går den ud, får så en kammerat til at komme og udlæse fejl koder på bilen, for det ser ikke ud til der er noget galt.

koden den skriver er: 17978 / p1570 - Engine Start Blocked by Immobilizer, nu har jeg så spurgt rundt om hvad jeg kan gøre og har fået af vide at der skulle sidde et stik under rattet der skulle loddes, ved nogle hvor dette stik sidder har skildt det af? men kan ikke finde stikket.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kode: 17879 / p1570
  • #2   28. aug 2011 Okay det var også det jeg var kommet frem til, men kan ikke se mere der ude, og kan ikke finde ud af hvilken tork, skruge, eller umbrako der sidder der oppe hvor jeg kan skille det lille stykke af .. smiley - Må prøve igen i morgen i dagslys.

• #3   28. aug 2011 Nicolai lige netop, har fået avide at audi skulle have et dårligt stik, så det skulle jeg være helt sikker på var loddet først, ellers var det nemlig det du skriver der, der skulle være det næste jeg skulle have undersøgt.

• #4   29. aug 2011 Nicolai K - hvordan bliver en sådan udmålt? ..
    - Skal både bilen og nøglen så på værksted? , for lige nu kan jeg ikke rigtigt få bilen nogle steder, og jeg var desværre ikke heldig med det stik, fik det loddet i dag i begge ender men det hjalp lige lidt smiley , den vil slet ikke starte ..

Har du nogle ideer? ..

• #5   29. aug 2011 Er det antennen oppe i tændingen eller antennen i nøglen? , ved ikke om der sidder en der eller hvor den sidder ..

Og nej har desværre kun en nøgle, skal ud og have lavet en ny når bilen ellers kan køre igen, sådan jeg har en reserve.

Kommentér på:
Kode: 17879 / p1570

Annonce