{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.985 visninger | Oprettet:

Passat 3b komfort modul {{forumTopicSubject}}

Her kommer lige endnu et af de mange spørgsmål omkring det problem..
Bil Passat 3b limo 97.

Jeg har absolut ingen strøm til elruder, clås, tankdæksel. Har nu tjekket alle sikringer, de er ok!

Har komfortboksen ude, og tjekket den. Den ser fin ud inde ved stikket. Hvordan kan jeg sikre mig der ikke er noget galt med ledningerne? Der er lidt vand i bunden, men boksen er ikke våd og kan ikke se noget ir noget steder på ledningerne.

Er det boksen der er stået fuldstændig af? Og hvordan kan det ske?

Har tjekket samtlige andre indlæg, men blev ikke mere klog udover det jeg selv har skrevet. Håber jeg kan få et svar.

Mvh Jeppe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passat 3b komfort modul
  • #1   6. sep 2011 prøv lige og kig ved ledningerne igen, især der hvor de er samlet hvor der evt er krympeflex eller isolerbånd rundt om. de ledninger der nede kan godt være svære at finde fejl på. men hvis jeg var dig ville jeg prøve at sprætte de samlinger op hvor du kan se flere ledninger er samlet.

  • #2   6. sep 2011 ledningsnettet der går nede i bunden ud til komfort mondulet og op til alle samlingerne i siden bag sparke pladen prø og fjern isoleringen der også sidder der en stor rød plus lednings der går ind i og bliver til en masse samlinger de plejer og ire over i dem jeg mener osse der er en stel forbindelse en brun lednings som går på samme måde

Kommentér på:
Passat 3b komfort modul

Annonce