{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
14.458 visninger | Oprettet:

Motorlampe skoda octavia 2,0 tdi dsg 2008 {{forumTopicSubject}}

har lige købt mig sådan en skøn vogn, men nu begyndte motorlampen at lyse konstant, jeg har haft et par ture hvor den har fået lov til at strække ud altså max fart lampen dukkede op anden gang den ligesom mistede trækkraft, første gang sluk/tændte jeg bare der var dog ingen lampe der står i instruktionsbogen det er noget udstødnings fejl eller sådan noget turbo køre stadig osv og ingen røg alt lyder normalt .. Hva kan fejlen være ??? er det fordi sod har rystet sig løs i den der egr ventil eller ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorlampe skoda octavia 2,0 tdi dsg 2008
  • #2   25. sep 2011 det ska siges den har kun kørt 64000 km ... smiley bor i herning

• #5   25. sep 2011 hmm den er købt privat og det er jo højst sandsynlig ikke en skjult fejl, men på skoda betyder den der gule motor lampe kun noget med udstødningen som der står i instruktionsbogen ? der står kontrol system for udstødningsgas?

• #6   25. sep 2011 jeps 2,0 tdi

• #7   25. sep 2011 lod du den køle af inden du slukkede den efter den havde fået lidt at leve af ? måske kan det være din lambda sonde ? smid den på en tester.

• #9   25. sep 2011 ja for pokker har haft diesel bil i en del år så jo lader dem altid "køle" ned i møllen osv efter lidt højhastighed osv smiley køre den også altid driftsvarm inden den på nogen måder får bare lidt at leve af smiley bilen virker til at køre helt normalt men lampen lyser stadig

• #10   25. sep 2011 tvivler sku stærkt på den har været chippet det er en van et firma har haft

• #11   25. sep 2011 altså på gule plader

• #12   25. sep 2011 men kan man finde ud af om den har/er chiptunet for så ryger handlen sku tilbage men tvivler da meget kraftigt men igen det er jo ikke til at se :-s

• #13   25. sep 2011 hva med du ringer og siger motorlampen lyser uden at du nævner du har kørt topfart. også spørg ham om du skal annullere handlen eller om han vil betale for rep?

• #14   25. sep 2011 hmm den er lidt kompliceret har fået bilen hammer billigt har sparet momsen osv da manden vist er ved at gå konkurs med sit firma længere historie smiley så vil ikke brokke mig over en bagatel fejl hvilket det tyder på det er.. har bare hørt så meget om de der egr ventiler der stopper eller soder til så håber lidt de er fordi lidt sod har rystet sig løs eller sådan noget der gør fejlen

• #16   25. sep 2011 har skrevet tydeligt i overskriften det er en 2,0 tdi dsg 2,0 = 140 hk diesel

• #17   25. sep 2011 Jeg har en VAG mini-tester, du gerne må låne. Jeg er ikke 120 % sikker på, den også virker til din, men du kan da prøve. Jeg bor i Herning.

• #18   25. sep 2011 hmm aner ikke hvordan man gør med sådan noget er det bare at sætte den i et stik ? hehe smiley hvis den passer til seat og vw`s motor burde den vel os køre i en skoda det er jo såen set samme motor sku man da mene smiley

• #19   25. sep 2011 Ja det er mere om den passer til en model, der er så ny smiley

• #20   25. sep 2011 jeg har fundet den helt store tester i silkeborg smiley så kan der komme svar på alt om den har været chippet osv og om hvilken fejl der er nu smiley ska nok skrive svaret smiley men tak for tilbuddet bay smiley

• #21   25. sep 2011 det var noget turbo tøven den havde lavet fejl med ikke noget alvorligt smiley fejlen er væk smiley

• Peder Ø
    Peder Ø Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #22   17. jun 2014 Min Passat 2,0 tdi 140 fra 2008 commenrail lyser den gule lampe også, som har nget med udstødning at gøre, de har skiftet en tryk dyse, og nu vil de skille nogle rør ved indsugning og se efter koks, de troer jeg køre for pænt,den går jo kun ca2000 omd. ved 100 km i timen i 6 gear jeg har den hjemme nu hvad gør jeg er der nogen der har gode ider. Peder Kibæk

Kommentér på:
Motorlampe skoda octavia 2,0 tdi dsg 2008

Annonce