{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  peugeot 206 ??
  • #1   6. okt 2011 Jeg tænker at det er remstrammerhjulet til tandremmen.
    Det rasler nemlig i tomgang hvis det er gået smiley

• david m
    david m Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #2   6. okt 2011 kan den også lave en mærkelig lyd når jeg f.eks. køre 80 km/t i et stykke tid også trædder speederen i bund kan der også komme et form for høj rasle?? smiley

• #3   6. okt 2011 Vil ikke mene at du kan høre det når du kører, men kommer vel an på hvor slidt lejet er. Havde selv samme problem på min 405'er og 206'er og der kunne man høre det i tomgang og høre det blev værre, hvis man gav den lidt gas.

Hvis det er en "rumlen" der kommer fra hjulet ved 80 km/t så kan det også være hjullejet, men det kan du selvfølgelig ikke høre i tomgang.

Eller så skal det være inde i motoren som fx. plejleje, men det tror jeg nu ikke, det er ikke så tit man hører om det på en Peugeot. Men det kommer jo selvfølgelig an på hvor mange tæsk den har fået og hvor mange km den har kørt.
    Eller måske noget i gearkassen, men ved det ikke.

Har selv kun erfaring med remstrammerhjul og hjulleje smiley

• david m
    david m Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #4   6. okt 2011 okay jeg siger mange tak jeg prøve det med remstrammerhjulet og se om det hjælper, bilen har kun kørt 156.000 km så det er jo ikke fandes meget.

og nej det ikke sådan en rumlen det er en rasel lyd bare meget mere slemt ind når den står i tomgang smiley

• #5   7. dec 2014 hej hjalp det med remstrammer hjulet? har samme problem nu smiley

Kommentér på:
peugeot 206 ??

Annonce