{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Claus h
Claus h
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 73

ang polo coupe 1,3 fra 91 {{forumTopicSubject}}

Min bil sætter ud nogen gange kun når jeg holder stille ved et kryds eller lign.

Den har i andre forbindelser fået ny in-line benzinpumpe
slavepumpen virker også som den skal.
Så har den fået ny ecu, ny tændspole, ny strømfordeler, dæksel og rotor, tændrørskabler fejler heller ikke noget, nye tændrør, luftfilter, luftfiltret er heller ikke stoppet, og alle vakuum slanger har jeg også selv gennemgået efter revner eller sprækker.

Er der noget jeg har overset idet der kan være skyld i at den stadig sætter ud af og til???

Mvh Claus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang polo coupe 1,3 fra 91
  • #1   6. okt 2011 Altså hopper den sådan nærmest i tomgang?
    Har du mange strømforbrugere igang når det sker?

Havde nemlig en Golf 2 med samme motor på et tidspunkt og den var sgu så svag at den ikke kunne trække generatoren rundt når jeg havde mange strømforbrugere igang..

Radio,blæser på fuld skrue, nærlys, elbagrude osv..

• Claus h
    Claus h Tilmeldt:
    jun 2007

#2   6. okt 2011 Hej Allan

Det er sgu super pænt af dig at byde ind, og faktisk så kan det godt være at der er noget om det du siger, fordi i dag da jeg kørte en tur havde jeg det hele kørende.

Og da det som sagt kun er i tomgang at jeg oplever det, så må grunden til det jo være, at den ikke kan lave tilstrækkelig strøm når den kører i tomgang kontra i fart............det er det jeg synes at kan drage ud af det du siger.

Er det ikke korrekt?

Mvh Claus

• Claus h
    Claus h Tilmeldt:
    jun 2007

#3   6. okt 2011 Hov ja, jeg glemte lige det med den hoppen, nej det gør den dog ikke
    den går simpelthen bare i stå??

• Claus h
    Claus h Tilmeldt:
    jun 2007

#4   6. okt 2011 Jeg kan se at du er i færd med at uddanne dig som automekanikker
    ved du så om man tør satse på at en ny og bedre generator kan lave om på min situation?

På forhånd tak:-)

• #5   6. okt 2011 Hmm ja altså jeg har også en kollega som havde en Golf magen til min, og han oplevede de samme problemer..

Min den døde sådanset os bare, eller den kæmpede lidt, og hvis man så ikke gav gas så døde den bare smiley
    Det var enormt træls om vinteren hehe, men tror bare det er motoren der er alt for svag.. Jeg satte så et større batteri på, da det andet klappede sammen til sidst, det hjalp lidt på det, men i virkelig hård frost hvor der var tappet meget strøm, kom problemet igen.
    Jeg tror ikke en størrer generator vil løse det, tvært imod vil det nok bare gøre det værrer smiley

Kommentér på:
ang polo coupe 1,3 fra 91

Annonce