{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.545 visninger | Oprettet:

peugeot 806 hdi motor dør {{forumTopicSubject}}

Jeg har en peugeot 806 hdi, hvor jeg kom kørende i, pludselig gik den bare i stå, som om tænding gik på den, kørte ind til siden, tog tænding af og startede den igen uden problem, nu lyser den bare i motor lampen.

nogen som har prøvet lign. ?

2,0 hdi fra 2000 (RHY)

har lige fået fejl udlæst, melder på at den målte brændstoftryk er lavere end det normale ( lækage ), hvertfald sådan han sagde.

Nogle ideer ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  peugeot 806 hdi motor dør
  • #1   16. okt 2011 har nu haft brændstoffilter ude af den, det var fuld af skidt, synes bare det er mærkeligt at den dør helt ud, hvis den får fuld gas, altså ilen dør fuldstændig, hvor så bare skal tage tænding af og starte den igen.

• #2   16. okt 2011 Din højtryks pumpe er færdig... Min 306 HDI gjorde præcis det samme, fik en ny pumpe på og den har kørt upåklageligt siden..

• #3   16. okt 2011 Gjorde den det samme med at gå ud nå den fik noget gas (som om man tog tændingen af) så skulle man lige tage tændingen af, og så startede den igen, Brændstoffilteret er helt sort.

• #4   16. okt 2011 Ja den gav et ryk, også forsvandt tændningen fuldstændigt.. Til sidst havde den også svært ved at starte, men der lavede pumpen også kun 200 bar..

• #5   16. okt 2011 Er der metal spåner i filteret..?

• #6   17. okt 2011 tror det er skåner i det, de er helt fin sort groms. tænkte på om man ikke bare kunne skifte regulatoren eller skal hele pumpen udskiftes

• #7   17. okt 2011 Man kan godt skifte regulatoren.. Men det hjalp ikke på min, det fungerede først da hele pumpen skiftet.. Har evt en ny regulator liggende hvis det er..

• #8   17. okt 2011 Vi skiftede brændstoffilter idag, men det hjalp ikke noget, så tror sku det er højtrykspumpe,fejlen kommer hvis man giver fuld gas i lave omdr. + hvis man er lidt oppe i omdr. så kommer det ved ca 3 - 3500 omdr., hvor den bare går ud som om man tog tænding af bilen.

• #9   17. okt 2011 Hej Allan.. Det Kan være Brændstof pumpen.. Den sidder i tanken Ca. midt under bilen jeg har skiftet på begge de 806ér vi har haft, prøv at lytte efter den snurren der normalt kommer fra tanken når du sætter tænding på.. Kan nogle gange midlertigt løses ved at slå på tanken..

• #10   18. okt 2011 Bilen starter og kører fint, det er jo hvis den skal lave noget den går ud, som om man tog tænding af den, så pumpen i tanken kører fint. da vi skiftede brændstoffilteret kunne vi jo høre den køre, indtil filtret var fuld i diesel, så fejlen kommer jo hvis man giver fuld gas eller i høje omdr.

Kommentér på:
peugeot 806 hdi motor dør

Annonce