{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.939 visninger | Oprettet:

Henning C
Henning C
Tilmeldt:
13. dec 2008
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 121

Passat... starter..går ud..starter..går ud.. øv {{forumTopicSubject}}

Hejsa.. ja, nærmere beskrevet.. en passat 4.. 2,0 fra 96.. den har periodevis en tendens til at når man starter den går den ud efter et halvt sekund.. så kan man starte igen.. og så går den ud.. det kan den så gøre en 8-10 gange og så pludselig holder den sig igang..hmm... smiley
well.. nogle gange kan den køre dagen lang og slår igang hver gang.. andre dage er den helt åndsvag og laver nummeret 8 ud af 10 gange..
nå.. tænkte at at det var benzinpumperelæ der var ved at være dårlig, så købte et nyt i mandags ved vw.. i med den... og så kørte den resten af mandagen.. hele dagen igår... ingen fejl... var lige begyndt at blive glad, indtil nu.. på vej hjem fra job.. sku lige tanke, kommer ud til bilen.. starter... og så går den ud... pis.. efter en 7-8 forsøg slår den så igang...
Hva kan der så være galt.. har altså en fornemmelse af at det er pumpen der slår fra... min næste ide er at det kan være bundstykket i tændingslåsen der er slidt op... kan der være noget om det... eller er der andet jeg skal se efter..
håber nogen kan hjælpe..

Henning


Kommentarer på:  Passat... starter..går ud..starter..går ud.. øv
  • #1   19. okt 2011 det ku godt være startspærren der driller dig, prøv evt. din reservenøgle når den driller..

  • #2   19. okt 2011 Hvis den starter op og går ud igen med det samme, er det et startspærreproblem.

    Jeg har en nøjagtig som din


  • Henning C
    Henning C Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 121
    #3   19. okt 2011 Arrrghh... har ski da vist lige lavet en tastefejl... det er en passat 3 og ikke 4 for pokker... sorry..my bad...
    og så har jeg fundet noget interasant.. altså, historien er at det er en bil min søster for nyligt har købt.. nu var jeg så lige nysgerrig og kiggede i håndbogen til bilen.. og der fandt jeg sørme en servicerapport som er lavet ved vw her i sommer... sammen med en udskrift af det hele... her står der noget med en fejl ved højre bagerste abs føler.. det kan jeg godt bruge for abs lampen lyser en gang imellem.. fint nok..
    motorstyring er der ingen fejl... dengang hvertfald... men så står der noget med immobiliser.. 1 fejl... nøgle, signal for svagt.. kode 01176.. hvad skal det lige betyde.. altså jeg kan ikke se nogen chip i nøglen... forstår ikke lige det der....
    .. og så er hun blevet snydt... den er faktisk fra 95 ifølge vw... hun fik af vide det var en 96... hæ hæ...


Kommentér på:
Passat... starter..går ud..starter..går ud.. øv

Annonce