790 visninger
|
Oprettet:
Seat Altea {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg har læst mig frem til at Altea 2,0 TDI FR har generelle problemer med dens dyser, som går til og koster en formue at få skiftet.
Nu er jeg ikke så klog på teknikken og spørger derfor dumt om 2,0 TFSI FR benzin modellen har samme problem?
Mvh Michael
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 346
Benzinmodellerne kører ikke med dette princip, men skal ikke udelukke at de har andre problemer, har bare ikke hørt om dem.
feb 2008
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 30
Det kunne være fedt hvis nogen ved hvilke fejl benzin modellen har
aug 2010
Følger: 36 Følgere: 35 Biler: 3 Emner: 6 Svar: 37
Hvilken motor, eller om det er alle modeller, ved jeg ikke. Det er der nok nogen der ved mere om end jeg.
feb 2008
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 30
feb 2008
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 30
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 4 Svar: 173
Den har nu rundet 141,000 Km og har ikke haft problemer med dysserne
Men skal du bruge en pålidelig motor er 1,9 105 Hk et godt alternativ, den holder
maj 2005
Følger: 91 Følgere: 89 Biler: 8 Emner: 78 Svar: 1.318
aug 2007
Følger: 63 Følgere: 75 Biler: 1 Svar: 918
De bruger lidt olie og kan godt tikke lidt fra ventilerne, men ikke noget voldsomt syntes jeg.
På tunede biler skal man bare være lidt opmærksom på at knastaksel følgeren (cam follower) er i orden. Det tager 5-10 min at tjekke og en ny koster 290,- så det er ikke dyrt.
feb 2008
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 30
Det var lige hvad jeg skulle bruge.!
Seat Altea