{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.433 visninger | Oprettet:

Nicklas P
Nicklas P
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 151

Radar/Laser jammer vs Politiet - Brugbart? {{forumTopicSubject}}

Dav BG

Står i den situation (som mange andre) gerne at ville undgå fartbøder og evt klip i fremtiden. Og som jeg ser det er der kun 2 muligheder hvis man har bil, 1: Køre som trafikloven foreskriver eller 2: Anskaffe sig et stykke hardware til enten at forhindre eller blive gjort opmærksom på, at politiet kan måler din fart.

Og her er det jeg gerne vil høre, er det nogle rader/laser jammers/detectors som er til at få fat i herhjemme som ren faktisk virker mod dk/europas laser/rader "pistoler"?
Søger man på nette kan man finde hundredvis af løsninger og modeller men er der nogle herinde der ren faktisk har nolge erfaringer / anbefaleringer omkring dette emne?

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Radar/Laser jammer vs Politiet - Brugbart?
  • #1   11. nov 2011 Hehe folk der har noget at sælge siger det virker 100 % smiley men det gør det jo ikk plus kan de ikk måle dig stopper de dig spillter din bil ad og så får du nok en klækkelig bøde smiley

• #3   11. nov 2011 lær at køre ordentligt, alternativt kør ind i træ så vores andres liv er i mindre farer... man mister sku kun klip og kort når man virkelig har kørt hjernedødt.

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #4   11. nov 2011 Jeg synes da bare du skulle tage at bruge forslag 1...
    Altså fordi du ligger og kører som et røvhul... Det kan godt være du jammer politiets scannere, men det er jo netop problemet med sådan nogle som dig smiley

Du ser problemet i at det koster dig penge... Det er jo ikke idéen at det skal være en økonomisk straf, men det er sgu det eneste der rammer folk i dag - på deres surt tjente penge! Så det er den eneste måde du kan straffes på ved at vise dig at når du overtræder de forskrevne regler om hastigheder og kørsel det pågældende sted, så sætter du nogle farer igang da området HØJST sandsynligt har en grund til at den har skiltning med det pågældende.

Det er sådan nogle som dig der får mig til at juble over at straffene ønskes sat op og at de fra for ikke så forfærdelig lang tid siden har mulighed for at konfiskerer bilen ved for hasarderet kørsel!
    Den dom burde bare falde noget tidligere...

Det er ikke mit problem at du overtræder loven - LIGE indtil det er mig du udsætter for din latterlige form for selvretfærdighed!

Og JA skyd mig så med åhh jeg er så hellig og jeg er så god og jeg tilbeder loven men nej! Jeg er heller ikke 100% fejlfri, men jeg kan da sige så meget at med det jeg laver... det har i hvert fald ikke risiko for at gå ud over andre! smiley

• #5   11. nov 2011 Holgato +1 !

Jeg er selv blevet blitzet til 65 km/t i en 50 km/t zone.
    Jeg så blitzet og var ikke i tvivl.
    Men hva' - så må man lære at køre efter fartgrænsen. Jeg tuder ikke, når jeg selv udemærket er klar over det er 100% min fejl.

• Nicklas P
    Nicklas P Tilmeldt:
    feb 2009

#6   11. nov 2011 Ano N

Beklager hvis emnet har været oppe mange gange forvejen, men grunden til min oprettelse var også min forhåbning om at der var sket noget nyt på "markedet" (:

Andre:
    Var absolut ikke min intention at starte så for/imod diskution. Efter min mening er der mange "regler/love" som er nødvendige og bør med sund fornuft overholdes og repekteres. Men vil også mene at der ligeledes også er mange som er unødvendige og nogle gange direkte tåbelige.. Og det er netop den sidste jeg vil gardere mig imod, da det er en vurderings sag i det enkeltstående tilfælde smiley
    _______

Men dvs at konklussionen er (allerede) at jammers/scanners ikke matcher politiets udstyr?

Mvh

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

#8   11. nov 2011 Vi er enige om at nogle regler er direkte tåbelige, men når du selv skriver det og dit emne går ud på at jamme så de ikke kan tage dig for hastighed?!

Altså igen ryster jeg bare på hovedet over hvor dumt det lyder det du lukker ud! For det lyder jo til at du åbenbart tilsidesætter hastighedsgrænserne... jamen dog et idioti smiley

• #9   11. nov 2011 Man tar sin straf som en mand, man er jo ikk dum, man ved godt når man køre for stærkt smiley

• Nicklas P
    Nicklas P Tilmeldt:
    feb 2009

#10   11. nov 2011 Holgato:

Tror du har misforstået mit forsøg på at forklare mig i ovenstående. Det eneste man kan "gardere" sig imod når vi snakker ordensmagten, er at prøve at blive så "usynlig som mulig". Og dette opnås kun ved at forhindre (jamme) evtuelle signaler som bliver brugt til at måle dig med hist og her, så selvom jeg prøver at opnå en form for "usynlighed", behøver jeg absolut ikke at mene at mange af f.eks de forskrevne fart/hastigheds grænser ikke bør overholdes?

Kim J: Giver dig ret, men ville jo stadig være optimalt (for dem som ren faktisk kan vudere individuelle situationer korrekt) at kunne skubbe lidt i den anden ende.

---
    Igen var det ikke for at starte en for / imod "krig", ville bare høre om der var nogle løsninger som ren faktisk var effektive og det virker ikke til det.

Mvh

• #12   11. nov 2011 hehe du kan sku da få sådan et gardin til dine nummerplader eller en slags (rulle) så når du ser der er en fartfælde så trykker du lige på en knap så er der ikk nogen plader på smiley forresten hehe

Selvfølgelig ville det det men så ville politiet jo bare kigge efter det hver gang fordi ALLE ville køre med det smiley

• #13   11. nov 2011 lige min ord skat .det lød helt forkert til en fremmede haha

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

#14   11. nov 2011 Haha jeg har ikke misforstået en skid smiley du kan bare ikke finde ud af at argumenterer for din forbrydelse...

Citat:
    Står i den situation (som mange andre) gerne at ville undgå fartbøder og evt klip i fremtiden. (Senere står der ved hjælp af jammer - ergo vi kan hører det er din hastighed du ikke vil have registreret)

Og bagefter skriver du:
    Men vil også mene at der ligeledes også er mange som er unødvendige og nogle gange direkte tåbelige

Det er rimelig åbenlyst at du er fuldstændig ligeglad med hvor hurtigt du kører og dine intensioner er simple... du vil kører de hastigheder du lyster - MEN du vil ikke bonnes på det!

Heldigvis er det som Skat siger... hvis de ikke får en måling melder den fejl og så får du en tur alligevel

Tænker du virkelig så drastisk med dine surt tjente penge?

Er det virkelig det samme med at kører med sele? Gør du også kun det fordi det koster penge hvis du ikke har den på? Eller har du alligevel en smule fornuft der siger dig at den er der for en sikkerhedsskyld?

IGEN! Det er ikke fordi en økonomisk straf er en nødvendighed... MEN det er sgu det eneste der rammer sådan en egoist som dig smiley

Man sidder og bliver helt dobbeltmoralsk... at du kører en eller anden ned så du kan mærke den virkelige straf for dine idéer... og så alligevel ønsker jeg det på ingen måde for modparten...
    Men hvis 2 af din kaliber kunne tørne sammen så ville det være lidt win-win smiley

• Nicklas P
    Nicklas P Tilmeldt:
    feb 2009

#15   11. nov 2011 Skat/Kim J:
    Er helt enig, er også derfor jeg mest er interesseret i en så kaldt "detector" da man på den måde kan blive opmærksom på at man bliver "målt", Men nogle laser jammers kunne man (ifølge producenten) bruge begge muligheder, og har læst mig til at først nævnte ikke er ulovligt i flere lande/stater.

Men takker for jeres svar smiley

Holgato:
    Jeg opgiver snart at argumentere for mit synspunkt, da jeg i mine egen øjne har gjort det klart hvad jeg prøver at opnå.
    Faktum er nok at vi aldrig bliver enige under alle omstændigheder, vil dog bare pointere at jeg ikke er vanvids bilisten, men nok ham som køre et par km/t for hurtigt på områder hvor forholdene tillader det!
    Færdig slut.

----
    Kigger man på prisen for at det her hardware ligger det også på den forkerte side af 1500 kr for det meste, så man kan vurdere om det er pengene værd. Hælder mest til den negative side

Mvh

• David O
    David O Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #16   7. maj 2012 Jeg har købt en radar detektor via internettet... Jeg vil fraråde dig at købe en jammer, da bøden og senere hen straffen er ret hård.. Jeg blev taget med min radar detektor i går. Det eneste de gør er at konfiskere den. Du får ingen bøde.. Men det sjove var at de ikke engang vidste hvad det var.. De måtte først ringe ind til stationen for at høre om den var ulovlig

Kommentér på:
Radar/Laser jammer vs Politiet - Brugbart?

Annonce