{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.215 visninger | Oprettet:

ny kilerem yaris kan det virkelig passe?? {{forumTopicSubject}}

min kusines bil skal have ny kilerem da den hyler, skriger og generelt er slidt. har ikke skiftet på en lille toyota fø,r men har fået afvide at motoren skal af i den ene side for at remmen kan komme derind.. det lyder fandme dumt lavet eller er det bare mig?? håber der er nogen der ved dette hendes er den første model så ikke en ny yaris..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny kilerem yaris kan det virkelig passe??
  • #1   27. nov 2011 Det er kun hvis du skal skifte tandremmen at du skal have det ene motorbeslga pillet af. Kilremmen skulle du gerne kunne komme til uden problemer.

  • #4   27. nov 2011 ja det er jeg med på med strammeren men der er ikke mere og give af så der skal ny til den er også gammel men jeg ville bare høre folks erfaring med den for fik af vide den skulle af motor beslag for og komme til kileremmen men har ikke kigget på det endnu så ved ikke..

  • #5   27. nov 2011 Det kommer an på årgangen og hvilket udstyr den har... (selvfølgelig også motorstørrelse) men hvis vi antager det er en lille 1,0'er og den har servo/klima så skal motorophænget af for at skifte remmen da den går "rundt" om ophænget.. Det er ganske nemt..

    Ps. De små med vvti motor kører ikke med tandrem.


  • #6   27. nov 2011 ja,på nogle skal remmen ind over motorophænget!

  • #7   27. nov 2011 det er en af de første årgange og den er med en lille benzin motor men så kan der være noget om snakken


Kommentér på:
ny kilerem yaris kan det virkelig passe??

Annonce