{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Termostat pakning {{forumTopicSubject}}

Hej Alle...

Lavede sgu en dummert. Ville prøve at skifte den lorte termostat da jeg ingen varme fik ind - men desværre fik jeg ingen pakning med. så det hele sivede ud fra stykket der skulle ind i termostathuset. Ikke desto mere fik jeg på en eller måde knækket det lorte stykke der er forbundet til kølerslangen og skrues ind i termostathuset. Så måtte en tur til autoophuggeren, i men kølervæsken sivet ud og ja motoren blev rigtig varm. så varm at det røg derude fra. Så måtte holde ind og hældte en masse vand i som bare sivede ud igen. Da den blev kølet ned, kørte jeg igen og fik efter et stykke tid en brugt monteret med noget flydende pakning. Men det hjalp heller en skid på det da det begyndte at sive ud af det igen. IGEN fik jeg på en eller måde knækket det fucking stykke igen arghhhhhhhhhhhhh og de havde ikke flere af dem. Så måtte køre hjem igen imens kølervæsken sivede ud. smiley :( smiley :( ........lorte mandag!!..............

Er der nogle der ved hvor man kan finde sådan en rigtig pakning til det og evt det stykke der skal på slangen og skrues i termostathuset.???

Hilsen
Kapi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Termostat pakning
Kommentér på:
Termostat pakning

Annonce