{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.160 visninger | Oprettet:

NØGLE DER SIDDER FAST, HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

min nøgle sidder fast i førerdøren, det er ligesom om at den er gået i baglås, skal siges det er en Astra g fra 98, min centrallås havde jeg ikk fået kodet ind endnu, så da jeg drejede nøglen satte den sig fast og kan nu hverken komme ind i bilen eller få nøglen ud, håber der er nogen der kan give et hjælpende svar ?? smiley

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NØGLE DER SIDDER FAST, HJÆLP!!
  • #1   10. dec 2011 Stille og roligt vold til det tror jeg er løsningen

• #2   10. dec 2011 Gi den lidt låse olie eller wd40 ind ved nøglen. Nøk lidt med den, så slipper den sikkert.

• #3   10. dec 2011 Har jeg også prøvet, men i tændingslåsen, kunne værken dreje nøglen eller få den ud, der var kun en vej, det grove værktøj, forsøge at ødelægge så lidt som muligt og så skift til nyt

• #4   10. dec 2011 Det som name ist verboten skriver kan ske hvis der har været indbrud, det er dog ikke et bevidst system fra Opels side, det sker når én lille lås knækker inde i cylinderen. Hvis det din har gjort bare er at nøglen har sat sig fast er det fordi din dorlas er slidt og eller rusten indvendig, ind med noget låseolie eller rustløsner og vrik løs på alle mulige måder, så bør den komme fri med tiden..

• #5   21. dec 2011 Hey, fedt i har svaret alle sammen, prøvede med det ene og andet, wd40 og låseolie. den kom til sidst ud og tak for det gode og hurtige svar !!

Kommentér på:
NØGLE DER SIDDER FAST, HJÆLP!!

Annonce