{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.945 visninger | Oprettet:

Jørgen L
Jørgen L
Tilmeldt:
11. dec 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Webasto Thermo top E {{forumTopicSubject}}

Hej Har erhvervet mig et Thermotop E som skal monteres i en Peugeot 206 1.4i Årg. 2005 uden klimaanlæg men med A/C. Har nogen erfaringer med peugeot som de vil dele. Jeg er noget i tvivl om hvordan bilens blæser bliver aktiveret af Webastoen. Efter jeg så hvor mange dele kassen indeholder har jeg tabt lysten en smule. Er der en her i forummet der kunne påtage sig en montering eller kender en der kender en....... Sjælland (midt) men er villig til at køre. Hilsen Jørgen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Webasto Thermo top E
  • #1   12. dec 2011 Der kommer 2ledninger fra et sort relæ i webasto ledningsnettet, der skal den sorte loddes på ved blæsermodstanden alt efter hva trin du vil have den skal kørepå.

    Husk at læse mont vejl grundet inden du går igang.



  • Jørgen L
    Jørgen L Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   19. dec 2011 Nu har jeg omsider fået fyret monteret, og oplever disse problemer: Fyret giver periodisk nogle ret høje knald men køre videre og varmer fint, men knald skal det vel ikke give....ydermere viser temostaten (i bilen) ved korte ture (1 time) kun 60 - 70 grader. Den har altid nået 90 grader efter omkring 10 minutter.Ved motorvejskørsel viser den normalt 90 grader. Hvis man efter stop sætter tænding på efter to minutter stiger nålen til 90 grader. Er der nogen der lige ved hvad det kan være for et problem og er det i hele taget et problem?

Kommentér på:
Webasto Thermo top E

Annonce