{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

audi a6 2,5tdi problem?? {{forumTopicSubject}}

har en audi a6 fra 2001 hvor antispins lampen lyser, den køre ligesom at der ikke er ladetryk på den, indtil man træder speederen helt i bund, og så går lampen også ud, nogen der har et foreslag?? har været ved en audi forhandler og 2 serviceværksteder og der er kommet 3 forskellige forslag og priser, trods at de har haft tester på den.... mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  audi a6 2,5tdi problem??
  • #1   13. dec 2011 Jeg har haft en MB der lavde samme nr. Ved ikke om sådan en audi fra 2001 også har det de kalder canbus eller noget i den stil. Det var ihvertfald problemet på min MB 220 CDI . Pga det canbus viste den fejl i mit antispin OG gik i nødprogram så turboen ikke fungerede. Plus min fartpilot gik død ,men problemet var reelt en bremselys kontakt. Skide smart eller noget !!!.

• #2   13. dec 2011 oki... jo den er med canbus og den med bremselys kontakten har jeg faktisk hørt før:-)

• #3   13. dec 2011 Prøv det. Siger ikke det ER det men det fandt man ud af det var på min tidligere MB. Aldrig MB igen siger jeg bare . HVER fucking eneste gang noget gik havde det inflydelse på 39 andre ting pga det canbus-pis der.

Kommentér på:
audi a6 2,5tdi problem??

Annonce