{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

audi a6 2,5tdi problem?? {{forumTopicSubject}}

har en audi a6 fra 2001 hvor antispins lampen lyser, den køre ligesom at der ikke er ladetryk på den, indtil man træder speederen helt i bund, og så går lampen også ud, nogen der har et foreslag?? har været ved en audi forhandler og 2 serviceværksteder og der er kommet 3 forskellige forslag og priser, trods at de har haft tester på den.... mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  audi a6 2,5tdi problem??
  • #1   13. dec 2011 Jeg har haft en MB der lavde samme nr. Ved ikke om sådan en audi fra 2001 også har det de kalder canbus eller noget i den stil. Det var ihvertfald problemet på min MB 220 CDI . Pga det canbus viste den fejl i mit antispin OG gik i nødprogram så turboen ikke fungerede. Plus min fartpilot gik død ,men problemet var reelt en bremselys kontakt. Skide smart eller noget !!!.

  • #2   13. dec 2011 oki... jo den er med canbus og den med bremselys kontakten har jeg faktisk hørt før:-)

  • #3   13. dec 2011 Prøv det. Siger ikke det ER det men det fandt man ud af det var på min tidligere MB. Aldrig MB igen siger jeg bare . HVER fucking eneste gang noget gik havde det inflydelse på 39 andre ting pga det canbus-pis der.

Kommentér på:
audi a6 2,5tdi problem??

Annonce